| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen her der har erfaringer med aktiv drift?
Jeg har selv et par Linn Ninka og går med tanker om at udnytte muligheden for at drive dem aktivt. Jeg ved alt om hvordan aktiv drift fungerer, men ved meget lidt om vilke muligheder der findes ud over Linns egne forstærkere og Densen. Densen har jeg ikke engang hørt aktivt.
Er der nogen af jer som har erfaringer med Densen SAXO eller andre mærker???
På forhånd tak for alle svar, Kristian
|