| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har mig en Denon AVR-1906, sammen med noget B&W grej (DM303, LCR3), og et par Jamo sattelitter som baghøjttalere.
Dette skal nu sælges da jeg har købt Podspeakers :) Nogle siger dog denne kombi kan blive lidt lys i diskantten, er det noget i kender til? For så vil jeg muligvis sælge min Denon og købe noget andet.
Og hvad er ellers jeres erfaringer med disse Podspeakers?
Det drejer sig om 2 stk. MiniPod og 2. stk. MicroPod SE til at starte med. De ankommer til adressen torsdag hvis alt går som det skal.
________________ Mange hilsner
Kasper
|