Ja! Jeg kan godt huske forstærkeren, (fra de gode gamle dage) jeg hørte den engang sammen med et par B&W 801 højtalere. Den lyder ret godt.
Desværre er det ikke helt let at teste en kondensator, ligemeget om du har special udstyr eller kun et multimeter, er du nød til at demontere kondensatorerne.
Når det er sagt, vil jeg nok mene at, det bliver ret umuligt at lave en sikker test af en elektrolyt med kun et multimeter. Problemet er jo som du selv skriver, at forstærkeren kun fejler periodisk. Det vil sige at selvom du kunne måle på den, så ved du jo ikke om den laver en fejl i det øjeblik du måler på den.
Konklusionen må være, at hvis du er glad for din forstærker, så køb nogle nye "lytter" til den.
Se på de lytter der sidder i forvejen, der står sikkert på siden af dem, hvor store de er og hvilken spænding de kan tåle. F.eks. 15000 uF 80V. Du skal så finde nogle lytter der minimum har den samme værdi og spænding. De skal også helst have samme ben-afstand, så de passer i printet (hvis de sidder på print, der er nogle der skrue monteret, men de er sjældne). Indenfor rimelighedens grænser, kan man sagtens bruge kondensatorer, der har højere værdier end dem der sidder i forvejen. Men aldrig nogen der er mindre. Særdeles vigtig er mærkespændingen, (hvis den er for lav, eksploderer kondensatoren, så køb nogle med den rigtige spænding, eller en højere mærkespænding).
Du skal også huske at vende dem rigtigt (+/-), da de ellers også bliver ødelagt. Men det ved du nok godt selv, hvis du engang har fået elektronik-undervisning.
Afhængig af hvor mange lytter der sidder i forstærkeren, vil du kunne skifte dem for nogle få hundrede kroner og lidt gør det selv arbejde.
HUSK! at trække stikket ud af stikkontakten inden du skiller den ad. (for god ordens skyld)
Håber jeg kunne hjælpe!
mvh Noise