| Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Da min sub udgang vidst nok er gået (se her: kortlink.dk/2bz2) - skal jeg have en ny forstærker (tror jeg) Jeg har p.t et komplet Jamo E6 sæt. Front: 100 watt Center: 110 watt Bag: 70 watt Sub: 100 watt Hvilken en skal jeg vælge, jeg har max 2000,- til 3000,- Hvis der er nogle der har noget godt brugt derude, så er jeg klar. Jeg skal bare have l**tet til at virke.
|