Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 20:37   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny forstærker (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mbs-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret  

Hej.

Da min sub udgang vidst nok er gået (se her: kortlink.dk/2bz2) - skal jeg have en ny forstærker (tror jeg)

Jeg har p.t et komplet Jamo E6 sæt.

Front: 100 watt
Center: 110 watt
Bag: 70 watt
Sub: 100 watt

Hvilken en skal jeg vælge, jeg har max 2000,- til 3000,-

Hvis der er nogle der har noget godt brugt derude, så er jeg klar. Jeg skal bare have l**tet til at virke.
Til top Vis mbs-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs- Besøg mbs-'s Websted
 
mbs-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Har ikke nogen krav, skal bare kunne justere en masse på højttalerne. Helst. Måske med en AM/FM radio indbygget.
Til top Vis mbs-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs- Besøg mbs-'s Websted
 
StylaH
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Juli 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 950
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret  

Marantz grej fra www.tapeconnection.dk, NAD eller DENON fra www.hifiklubben.dk eller måske H/K fra www.lydspecialisten.dk

__________________
Mit udstyr (NAD, Vega, Sanyo):
   http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=28291&KW=St ylaH
Til top Vis StylaH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af StylaH Besøg StylaH's Websted
 
mbs-
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 16 Januar 2006 kl. 23:17 | IP-adresse registreret  

Har kigget lidt på HK og Denon (tror ikke jeg har råd til en god NAD) Hvad kan der anbefales til god lyd i film, og god bass til musik :=)

StylaH skrev:
Marantz grej fra www.tapeconnection.dk, NAD eller DENON fra www.hifiklubben.dk eller måske H/K fra www.lydspecialisten.dk
Til top Vis mbs-'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mbs- Besøg mbs-'s Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes