| Forfatter |
|
edtwodth Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 361
|
| Sendt: 18 Januar 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har lige anskaffet mig en logitech harmony 525 fjernbetjening. Den fungerer perfekt, dog er der følgende problem:
Den vil ikke tænde/slukke for mit tv, panasonic tx-28dk20f. For mig ser det ud som om at beskeden om at tv'et skal tænde/slukke ikke bliver sendt længe nok. På min originale fjernbetjening skal tænd/sluk knappen holdes nede et pænt stykke tid.
Nogle der har et forslag til hvad jeg kan gøre
|
| Til top |
|
| |
Dantyr2 Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bruger du learning mode(hvor du lægger de 2 fjernbetjeninger over for hinanden) til at lærer logitech harmony 525 tænd/sluk ???
Hvis ja skal du husk at holde knappen nede i langtid (på tv fjernbetjening)...
Jeg havde samme problem med min rometc fjernbetjening jeg trykkede bare en hurtig gang.
|
| Til top |
|
| |
Bager Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 221
|
| Sendt: 20 Januar 2006 kl. 23:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde samme problem med mit panasonic-tv, så i stedet for at trykke
på on-knappen, trykker jeg bare på et af tallene. Det virker for mig
ihvertfald.
|
| Til top |
|
| |
rapsac Forum Bruger

Bruger siden: 26 August 2005
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 01 Juni 2006 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der kan hjælpe med mit "lille" problem. Jeg har programerret fjernbetjeningen til at starte receiver, tv samt dvd-afspiller op, når jeg skal se en film. Problemet er bare det, at alt går fint indtil tv slår over på input. I mit tilfælde skal den gerne selv gå over på HDMI men den nøjes med at gå over på Component hvis det er den jeg sidst har været på for at kunne spille på min xbox 360. Problemet er selvfølgelig det samme, at hvis jeg sidst har set dvd (og manuelt stillet tv´et over på HDMI) og nu vil spille xbox, alt starter op som det skal men tv´et går ikke over på det rigtige input. Under opsætning af fjernbetjeningen har jeg gjordt den opmærksom på, at dvd foregår på HDMI og xbox skal foregå på Component
Håber at nogle er i stand til at hjælpe med dette problem da det egenlig er det sidste jeg mangler for at 525´ fufngere som jeg gerne vil have den til
|
| Til top |
|
| |
HAM SELV Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 58
|
| Sendt: 27 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
"edtwodth"
Fik du løst problemet??
HAM SELV
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Ham selv
Desværre nej, men indtil videre bruger jeg også bare metoden med at trykke på et tal for at tænde.
men det afhjælper bare ikke når jeg f.eks. vælger aktiviteten se dvd, hvor den skal tænde alle maskiner fra starten. så vil tv'et stadig ikke tænde...
Sorry den lange svar tid. har været uden pc et stykke tid
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du skrevet til logitech, jeg havde selv lidt problemer, men de fik dem afhjulpet...
__________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
edtwodth Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Oktober 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja - jeg skrev til logitech. det gik da også så fint at de ringede op, men den person som jeg snakkede med, snakkede et sprog som slet ikke var til at forstå - det var vist meningen at det skulle være dansk, men det var simpelthen uforståligt - desværre
__________________ Enfrustreretforbruger.dk | Twitter.com/frustreret | Jeg har meldt mig selv til Antipiratgruppen
|
| Til top |
|
| |