Tilbage til HIFI4ALL.DK 6. juni 2026 | 15:50   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Tilslutning: Omni 2 til avr2803 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Er der en der har et godt råd til hvordan man bedst tilslutter TL Omni 2 til en Denon avr2803? Jeg synes det er svært at få spændt skrueterminalerne ordentligt, der skal i hvert fald en del nørklen og efterspænden til, før de sidder fornuftigt.

Kan det gøres smartere end at bruge den tid det tager, eller gør jeg evt. noget galt? Det skal måske lige nævnes at jeg bruger 4 terminaler pr kabel, så det er altså ikke fordi jeg forsøger at brokke 6 ultra stive ledere i en terminal

pft
HappyFrog

Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Hvorfor bruger du 4 terminaler pr kabel? er du ved at bi-ampe?

Køb nogle banastik som du så kan monterei terminalen ved at pille den lille plasikprop ud der sidder i den.

MVH WRONG

wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 12:28 | IP-adresse registreret  

Se evt. her

http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/tilbehoer/andet_tilb ehoer/detail/DALI_Banana_Standard_tilbehoer.htm?id=4761

De kan fås billigere selvfølgelig. De har også nogle IXOS som jeg selv bruger. De koster 100kr for 4 stk.

MVH WRONG

HappyFrog
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 10:34 | IP-adresse registreret  

Skidt med prisen, jeg vil bare have en løsning så jeg ikke føler det er en straf hver gang jeg skal rode med kablerne

Jeg må prøve at høre hifiklubben om de kan være der, jeg synes bare det ser ud som der ikke er plads. Der er en plastik skærm omkring det meste af terminalen, så det er ikke til at få noget derned i.

Til top Vis HappyFrog's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HappyFrog Besøg HappyFrog's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes