Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 01:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: H/K AVR 7000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 17:53 | IP-adresse registreret  

En af mine venner er blevet tilbudt en sådan fætter. Han skal primært bruge den til 2 kanals og radiolytning, men også lidt ss. Han spugte mig om det ville være et godt køb. Umiddelbart mener jeg ja, da H/K generelt laver gode produkter. Og det er jo en tung moppedreng

Mit kendskab til H/K begrænser sig til deres kassettebåndoptagere(og de var gode)

Den skal bla. drive et sæt hjemmelavede ht´er med Fane enheder. Og de ht´er kan sq spille højt, skal jeg hilse og sige. Og H/K har jo bjørnekræfter

Men er der andre der kender til denne amp.? Godt/dårligt.



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
henby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

Jeg har haft min i snart 5 år og været super glad for den. Den har mange kræfter, men kan godt være noget svær at placere fordi den er så dyb og så bliver den ret lun, så det er nok ikke en god ide at lukke den alt for meget inde. Designet er også ret stilet efter min mening, meget pænere end det sølv plastic gejl de lavede på modelserien efter.

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby
 
Acer
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 06 Juni 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 3734
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Den er ganske glimrende og til de priser de handles til i dag er den et fund . Og skulle vennen komme til at mangle kræfter kan man jo altid supplere med en effekt

__________________
Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Til top Vis Acer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Acer
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret  

Acer skrev:
Den er ganske glimrende og til de priser de handles til i dag er den et fund .

nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..

jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 2539
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret  

witzel skrev:

nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..

jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.

Så vil jeg anbefale ham at købe den. Den er i mint condition. Og så får han 1 års totalgaranti med(forhandler). Nå, ja prisen. 3.000,-



__________________
Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
Til top Vis Scatcat's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scatcat Besøg Scatcat's Websted
 
Daring Dane
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 Januar 2004
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 200
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

3000 kr!?!?? Er der noget galt med den? Hvis ikke, så er der ikke meget at betænke sig på: Køb!

Happy Hifi

Daring Dane



__________________
Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
Til top Vis Daring Dane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Daring Dane
 
witzel
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Ex-mod.!

Bruger siden: 25 April 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 5619
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
witzel skrev:

nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..

jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.

Så vil jeg anbefale ham at købe den. Den er i mint condition. Og så får han 1 års totalgaranti med(forhandler). Nå, ja prisen. 3.000,-

hvis den virkelig er i mint condition, så er det et rent røverkøb!!

Til top Vis witzel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af witzel
 
henby
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 Maj 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 52
Sendt: 19 Januar 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret  

Hvis den er som den skal være er det bare at købe. Det er lige præcis grunden til at jeg formentlig beholder min selvom jeg er ved at overgå til stereo. Der er så få penge til forskel hvis man stadig vil have mulighed for at køre ss.

Til top Vis henby's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henby
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes