| Forfatter |
|
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 17:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af mine venner er blevet tilbudt en sådan fætter. Han skal primært bruge den til 2 kanals og radiolytning, men også lidt ss. Han spugte mig om det ville være et godt køb. Umiddelbart mener jeg ja, da H/K generelt laver gode produkter. Og det er jo en tung moppedreng
Mit kendskab til H/K begrænser sig til deres kassettebåndoptagere(og de var gode)
Den skal bla. drive et sæt hjemmelavede ht´er med Fane enheder. Og de ht´er kan sq spille højt, skal jeg hilse og sige. Og H/K har jo bjørnekræfter
Men er der andre der kender til denne amp.? Godt/dårligt. __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft min i snart 5 år og været super glad for den. Den har mange kræfter, men kan godt være noget svær at placere fordi den er så dyb og så bliver den ret lun, så det er nok ikke en god ide at lukke den alt for meget inde. Designet er også ret stilet efter min mening, meget pænere end det sølv plastic gejl de lavede på modelserien efter.
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger


Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er ganske glimrende og til de priser de handles til i dag er den et fund  . Og skulle vennen komme til at mangle kræfter kan man jo altid supplere med en effekt  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Acer skrev:
Den er ganske glimrende og til de priser de handles til i dag er den et fund . |
|
|
nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..
jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
witzel skrev:
|
nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..
jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.
|
|
|
Så vil jeg anbefale ham at købe den. Den er i mint condition. Og så får han 1 års totalgaranti med(forhandler). Nå, ja prisen. 3.000,- __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Daring Dane Forum Bruger

Bruger siden: 12 Januar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 200
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
3000 kr!?!?? Er der noget galt med den? Hvis ikke, så er der ikke meget at betænke sig på: Køb!
Happy Hifi
Daring Dane __________________ Harman Kardon AVR 5500, Harman Kardon DVD 25,
Dynaudio Audience 82, Dynaudio Audience 122C, Tannoy R1
|
| Til top |
|
| |
witzel Lukket konto

Ex-mod.!
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
witzel skrev:
|
nja, afhængig af hvor optimistisk sælger er.. jeg synes ofte at der er avr7000 til lidt for mange penge. 5k må være max for en i perfekt stand. men jeg har set dem fra 4-7k indenfor de sidste 3-5 md..
jeg solgte min egen for 1½ år siden til 4500, i næsten perfekt stand.
|
|
|
Så vil jeg anbefale ham at købe den. Den er i mint condition. Og så får han 1 års totalgaranti med(forhandler). Nå, ja prisen. 3.000,-
|
|
|
hvis den virkelig er i mint condition, så er det et rent røverkøb!!
|
| Til top |
|
| |
henby Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 52
|
| Sendt: 19 Januar 2006 kl. 22:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den er som den skal være er det bare at købe. Det er lige præcis grunden til at jeg formentlig beholder min selvom jeg er ved at overgå til stereo. Der er så få penge til forskel hvis man stadig vil have mulighed for at køre ss.
|
| Til top |
|
| |