Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 01:28   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Jeff Healey i Kolding (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 20 Januar 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

HEYYYY.

Er der nogen der skal på godset i koling d7/4-06 og høre Jeff Healey?

Jeg har selvfølgelig købt billet. Så hvis der er andre kan vi jo mødes i baren til en hifi4all øl

Jeff Healey med band
FREDAG 7. APRIL KL. 21

Der er pænt fyldt op på blues-hylderne på Godset i dette forår, og et af højdepunkterne bliver Jeff Healys besøg på Godsset. Oplev den stilskabende guitarist helt tæt på under hanebjælkerne på byens hyggelige spillested.

Jeff Healey blev blind, da han var et år gammel, og begyndte at spille guitar, da han var tre. 17 år gammel turnerede han i Canada med sit eget band Blues Direction. Sit internationale gennembrud fik han med dannelsen af The Jeff Healey Band i 1985, og med udgivelsen af pladen See The Light i 1988 tog tingene for alvor fart. Siden da har Jeff Healey været en af de mest populære og bemærkelsesværdige guitarister/sangere indenfor blues og rock.

Med sin helt særegne guitarteknik; kejthåndet og med guitaren liggende i skødet, har han tryllebundet publikum overalt, hvor han har spillet. Alle steder spørger folk sig selv: Hvad er det han gør? Hvordan er det muligt? Denne imponerende måde at tilnærme sig guitaren på, kombineret med en meget følsom sangstemme og et spændende repertoire, har gjort Jeff Healey til en populær hovedattraktion både i Canada og USA. Ingen spiller som Jeff Healey - en sensation er på vej!

Jeff Healys hjemmeside

ståpladser

Dørene åbnes 20
Forsalg 250
Dørsag 275
Arr.: Rock' In House

Billetter:
Billetter til alle arrangementer kan købes på Godset, indenfor almindelig kontortid som er mandag - fredag mellem kl. 10 og 15, torsdag dog fra kl. 10.00 - 19.30.

Billetter kan desuden købes på Kolding Turistbureau, Akseltorv, eller Kolding Storcenter.
Billettelefon 70 10 10 16 eller på www.koldingbilletten.dk

MVH WRONG

tub61
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003
Lokalitet: Ikke angivet
Sendt: 21 Januar 2006 kl. 11:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har en enkelt CD med Jeff Healey - Hell to pay - og det er et helt godt album.

Jeg har ikke planer og at tage der over - ikke p.t. ihvertifald

Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
Til top Vis tub61's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af tub61

hrmand
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske

Bruger siden: 18 Oktober 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 21 Januar 2006 kl. 13:12 | IP-adresse registreret  

Hm, jeg havde ellers hørt han havde forladt rocken og kun spiller jazz, endda på trompet.

http://jeffhealey.com/home.htm

Men her viser turplanen for sidste år jo, at han nu også tager sig tid til blues-rocken. Herligt! Og som det fremgår af historien her:

http://www.jeffhealeyband.com/JHBCore.cfm?Page=Biography

- har der vel været noget om det, når der omtales en pause på 5 år. Spændt på om det nye materiale giver lyst til at høre ham igen, for efter et par koncerter dengang, synes jeg det kørte lidt i tomgang med ham og Feel This fik mig til at stå af. Men de første albums er stadig noget der snurrer rundt her indimellem. Som det er med nogle kunstnere (bla. Bryan Ferry) synes jeg egentlig cover-versionerne på en koncert boot-leg jeg har fået op under ærmet, skiller sig ud som noget af det bedre. Bl.a. All Along The Watchtower og White Room.

Hvis han dukker op i Københavns området, så måske ...

DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd

KEF
4 x Q7 + Q9c
Til top Vis hrmand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af hrmand

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes