Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Man kan godt få et godt resultat med nogle mindre i bag end i fronten og derfor har jeg stemt 2eren, da det er de færreste som har plads til store ht i "ryggen" hvis det er meningen at det skal passe til stuen og ikke til en "biograf". Dog skal de naturligvis være ens. Og i alle tilfælde helst ens SERIE hele vejen rundt.
Michael
|
|
|
Jeg går selv efter nr. 2 - at front og center skal være ens, og rear ht'erne for sig. Men som der ganske rigtigt bliver sagt ved nr. 1 - hvor alle ht'er er ens, skal de i helst ikke være store, da det bl.a. kræver plads, men så ender man vel egentlig over i den afdeling, der hedder billige surround systemer, med fem små satellitter og en sub. - dette er selvfølgelig ikke givet, men typisk vil dette være et udgangpunkt. Men ingen tvivl om, at det bedste lydbillede mht. ens klang hele vejen rundt er ved løsning nr. 1 - jeg kan dog personligt godt lide, at der er lidt mere power i front og center end rear, hvis man også ønsker at høre musik, eller se action film for fuld skrue
__________________ Mvh. Clive
|