Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 19:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Selector et par sprgm.? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret  

Hejsa.

Vil lige høre om det er muligt at slutte mere end ét TV til en selector?

Og lige tjekke at der ikke løber yderligere omkostninger på end prisen på selve selctoren og de 199kr for kortet pr. år.?

Det er til mine forældre der lige har anskaffet sig et Panasonic TX-32LX52F LCD og gerne vil vride det sidste kvalitet ud af det.

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:23 | IP-adresse registreret  

oo27 skrev:

Hejsa.

Vil lige høre om det er muligt at slutte mere end ét TV til en selector?

Og lige tjekke at der ikke løber yderligere omkostninger på end prisen på selve selctoren og de 199kr for kortet pr. år.?

Det er til mine forældre der lige har anskaffet sig et Panasonic TX-32LX52F LCD og gerne vil vride det sidste kvalitet ud af det.

Hvis du køber en signal splitter (eksempelvis til scart) kan du sagtens se det samme billede på to forskellige tv.

Med mindre du køber dig til flere programpakker, så vil udgiften alene være kr. 199 pr. år

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2005
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Jeg har en Selector fra TDC... Og jeg bruger den både til min projektor og TV... Du kan self ikke bruge den på 2 TV'er hvor du kan skifte kanal.. Altså forstået på den måde at du kan sætte flere til men den køre de samme kanaler...
Til top Vis jkk1989's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkk1989 Besøg jkk1989's Websted

JBNJN
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2003
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:35 | IP-adresse registreret  

jkk1989 skrev:
Jeg har en Selector fra TDC... Og jeg bruger den både til min projektor og TV... Du kan self ikke bruge den på 2 TV'er hvor du kan skifte kanal.. Altså forstået på den måde at du kan sætte flere til men den køre de samme kanaler...

Jeg skal lige spørge, hvordan du har forbundet Selector til projekteren. Er det muligt at anvende componentindgangen på projektoren.

mvh

jbnjn

Til top Vis JBNJN's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af JBNJN

bird
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

Min selector er forbundet med sony rdrhx-710 recorder via scart. Jeg anvender component fra sony rdrhx-710 til min yamaha rx-v2600 reciever hvorefter componentsignalet konverteres til hdmi. Der hdmi-stik fra reciever til projector

Det vil fint kunne lade sig gøre at forbinde recorderen direkte til projectoren via component.

Til top Vis bird's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af bird

jkk1989
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 Marts 2005
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 16:53 | IP-adresse registreret  

JBNJN... Jeg har bare taget en scart-hub og sat et scarstik i med Composite kabel... Da jeg desværre ikke har fundet en bedre løsning endnu

oo27
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 August 2004
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 18:41 | IP-adresse registreret  

Hmm ok lyder jo ok at splitte signalet op, vil man så kunne skifte kanal på nr. 2 tv via en IR blaster - alstå så længe det andet tv fx er slukket?

Bluesky
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 22 Januar 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

JBNJN skrev:

Jeg skal lige spørge, hvordan du har forbundet Selector til projekteren. Er det muligt at anvende componentindgangen på projektoren.

Nej det er ikke muligt. En selector har 2 SCART udgange. Den ene af SCART udgange kan dog sættes til S-Video, som jo er at fortrække over composit. Har du Sanyo kan du bruge et SCART->VGA kabel.
Til top Vis Bluesky's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bluesky

Kjeldbjerg25
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Sendt: 23 Januar 2006 kl. 01:17 | IP-adresse registreret  

oo27 skrev:
Hmm ok lyder jo ok at splitte signalet op, vil man så kunne skifte kanal på nr. 2 tv via en IR blaster - alstå så længe det andet tv fx er slukket?

Det er ligemeget om det ene tv er slukket, hvis du splitter signalet, kan du jo godt vise samme kanal på begge tv. Og du vil jo stadig kunne se de tv i "normal" kvalitet via antennestik, således at begge tv ikke er låst til samme kanal hele tiden.
Til top Vis Kjeldbjerg25's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldbjerg25

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes