Forfatter |
|
sHaCk_kO Forum Bruger
Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
Sendt: 15 November 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ser lækkert ud Jan __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 279
|
Sendt: 23 Januar 2007 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igen Jeg har jo brugt et LISSAU greyline lærred, og egentlig været godt tilfreds, men der har altid været lodrette striber, der til forveksling ligner VB....de forsvandt bare IKKE når projektoren var slukket, der var også en del små pletter som jeg ikke kunne få af, de blev til lysende pletter når lyset faldt uheldigt på dem, alt ialt ret irriterende fænomener, som blev forværret kraftigt da jeg forsøgte at komme det til livs ved at tørre lærredet af i terpentin, som var det eneste der kunne fjerne de små pletter, dette gjorde det umuligt at abstrahere fra den nu store plamage lige midt i billedet.....NYT lærred = DYRT hvad gør man så,,,jeg har tænkt længe over det, og jeg fik en ide en dag jeg gik en tur med hunden i silende regnvejr, mit regntøj er lavet af noget der ville være perfekt til et lærred, hvis det vel at mærke var gråt/hvidt i stedet for blåt, helt silkeglat overflade, så da jeg kom hjem fandt jeg firmaets hjemmeside, og fandt til min store glæde ud af at de lavede regntøj i hvidt PUnylon som mit var lavet af, jeg forfattede en mail til firmaets produktionsschef, og han skrev tilbage samme dag, at jeg var velkommen til at afhente et stykke af uvennævnte stof, men at de i øvrigt ikke handlede med private, så jeg kunne ikke få det sendt. Min kone var så sød at hente stoffet på hendes fridag, og jeg monterede det i går, og er totalt vild med resultatet, overfladen er totalt homogen og fin, og farverne er meget klarer end normalt, jeg har måttet lave en ny kalibrering af projektoren fra skiftet fra grå til hvid dug, men det var hurtigt overstået med AVIA dvdén, så nu er jeg en glad mand, med nyt lærred for under 300 kr
__________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
Rotel dyr Forum Bruger
Bruger siden: 18 Juni 2005 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 447
|
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 00:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hvad hedder hjemmeside til PUnylon ?
|
Til top |
|
|
Kristian T Forum Bruger
Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 10:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva sa**n Jan du er stadig i live godt at høre du fik fixet dit problem og så til 300.- .
Hvordan går det ellers med dit "slik" bord? ja har jo ikke glemt dig . Er du færdig eller hænger projektet lidt i hegnet . Kom nu æ vil ha billeder!
Ok jeg er ikke selv kommer meget videre, men det er pga. jeg har startet et lille DIY på to stk. Zappulser 2.3SE de er snart færdige og så kommer der gang i bordet igen...
Du kan se lidt her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48159&P N=2
Hilsen
Kristian
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rotel dyr skrev:
hvad hedder hjemmeside til PUnylon ? |
|
|
Jeg har desværre lovet manden at jeg ikke ville oplyse hvor jeg har fået fat i det, men mon ikke der er andre der handler med 220 g PU nylon...spørg evt i din lokale stof shop, og det er IKKE fordi jeg vil holde det for mig selv, men fordi at jeg har lovet det __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kristian T skrev:
Hva sa**n Jan du er stadig i live godt at høre du fik fixet dit problem og så til 300.- .
Hvordan går det ellers med dit "slik" bord? ja har jo ikke glemt dig . Er du færdig eller hænger projektet lidt i hegnet . Kom nu æ vil ha billeder!
Ok jeg er ikke selv kommer meget videre, men det er pga. jeg har startet et lille DIY på to stk. Zappulser 2.3SE de er snart færdige og så kommer der gang i bordet igen...
Du kan se lidt her http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=48159&P N=2
Hilsen
Kristian |
|
|
Ja, Kristian, der er stadig liv...dog et liv uden Behringer, jeg gav simpelthen op til sidst.
Meget bedre er det med bordene og DVD reolen, vi har fået den lille CNC maskine jeg skrev om, og har lavet alt træarbejdet på søjlerne til slikbordene, og har limet plader sammen til selve pladerne, så der går nok ikke ligeså længe igen, DVD reolen er også træfærdig, og kan snart samles, men der er jo altid så meget der "lige" skal gøres
Uha det ser spændende ud med Zapperne, hvad skal de trække ? __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
Kristian T Forum Bruger
Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 451
|
Sendt: 24 Januar 2007 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Billder Jan Billeder
Det var da træls med den beheringer var det programeringen eller RoomEQ som drillede? Der er forøvrigt kommet en ny version at RoomEQ så måske er den bedre!
/Kristian
|
Til top |
|
|
hyksi Forum Bruger
Bruger siden: 17 November 2006 Lokalitet: Øerne
Status: Offline Indlæg: 76
|
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 17:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hold da helt op main det ser godt ud er det s[ ogs[ s[dan at du vise filmene og ta entre for dem ellere hvad
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 25 Januar 2007 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
hyksi skrev:
Hold da helt op main det ser godt ud er det s[ ogs[ s[dan at du vise filmene og ta entre for dem ellere hvad
|
|
|
tak tak nej det er kun for mig og konen og familien og vennerne og naboerne og familiens naboer og deres venner og deres børn og deres naboer og deres nærmeste venner, og andre interesserede __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej igenSå er der endelig lidt nyt at fortælle.Jeg er blevet færdig med DVD reolen og har fået den monteret, den er lavet i gennemfarvet MDF plade, og bagbeklædningen er bare en ganske almindelig masonite plade, den ses slet ikke irl men fremtræder tydeligt på billederne, der er plads til et sted mellem 600 og 650 film, så der er god plads endnu, jeg har vel 200-250 Lidt billeder skal I også ha. Nu går der lige lidt tid, så er "servicebakkerne" færdige, og der er gang i fremstillingen af beslag til montering på stolene...det bliver kanon...hvis da ellers min måltagning passer
EDIT:
Endnu et billede, denne gang taget fra døren til biorummet
__________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
sigaard Forum Bruger
Bruger siden: 20 Januar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 284
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
lækker reol.. der er plads til det der skal være der.. masser af film.. men hvad nu når den er fyldt ud.. Håber du har gemt målene!!
sigaard __________________ Min Bio..
Min Filmsamling..
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 12:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
sigaard skrev:
lækker reol.. der er plads til det der skal være der.. masser af film.. men hvad nu når den er fyldt ud.. Håber du har gemt målene!!
sigaard |
|
|
Jeg har tegningen liggende men der er vist ikke plads til én til dernede, så må jeg lægge dem ind på HTPC'en til den tid __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger
Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 17 Februar 2007 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
fedt fedt! lækker "detalje" med det minibio indgraveret. meget lækkert jeg har ved lidt hoved regning fundet ud af at du skal bruge et sted mellem 60.000kr. og 80.000kr. hvis du skal ha' købt de sidste dvd'er... det er sku mange penge så du må nok spare lidt op __________________
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 19:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Jeg har jo længe ønsket noget at lægge slik fra på og have glas stående på ved stolene, jeg har tidligere lagt skitser til en mulig løsning ind her i tråden. Nu er det endelig kommet så vidt at det færdige resultat kan præsenteres, jeg er selv vældig godt tilfreds med det, det virker helt efter hensigten. Nogle billeder Sådan ser det ud når "slikbakkerne" er slået ned i hvileposition Det samme bare den bageste række stole Her er bakken trukket op og vippet ned i vandret, der er fræset ud til at man stadig kan have hånden liggende på armlænet, selvom bakken er "nede" Samme som før bare taget så det er nemmere at se "håndhullet" Igen det samme Her er billedet taget bag fra stolen, altså sådan som det ser ud når man selv sidder i stolen(ene) Materialerne er gennemfarvet sort MDF plade, og massiv teak
__________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
pigolo Forum Bruger
Bruger siden: 30 November 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 218
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
pigolo skrev:
ekstremt lækkert damn noget af det mest gennemførte jeg har set.. stort tillykke med bioen |
|
|
Takker mange gange...det luner __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
skAlkiO Forum Bruger
Bruger siden: 04 Februar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 61
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Nu har jeg allerede sagt min menning om din bio. Og derfor har jeg bare et spørgsmål :
i jylland betyder PillyWilly altså tissemand. ( vidste du det ? ) __________________ Cerwin vega = god bas
Dali = god lyd
Nad = Gode wat
Denon = Mange watt
Effektforstærker = En opgradering
Hjemmekinoen
|
Til top |
|
|
PillyWilly Forum Bruger
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
skAlkiO skrev:
Hej. Nu har jeg allerede sagt min menning om din bio. Og derfor har jeg bare et spørgsmål :
i jylland betyder PillyWilly altså tissemand. ( vidste du det ? ) |
|
|
Ja, det vidste jeg godt...endda lille tissemand, jeg har aldrig haft det med at prale __________________ Mvh
Jan Nielsen
Minibio tager form
|
Til top |
|
|
Pierre Forum Bruger
Bruger siden: 28 Januar 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3547
|
Sendt: 24 Februar 2007 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|