| Forfatter |
|
Nikstar Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 18:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har handlet i denne butik? Jeg er ved at købe nedenstående løsning der og synes selv det lyder som et godt tilbúd, men ved ikke om prisen er i orden?
- Forstærker: Cayin 252B
- CD afsp: Marantz CD-5400 OSE
- Højttaler: Audio Note AZ One kvartbølge hornsystem (Lille folieskade på bagsiden)
- Audio Note AN-A 10 pseudobalanceret signalkabel
- Supra ht kabel
Til en samlet pris af 15.000
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nikstar skrev:
|
Er der nogen der har handlet i denne butik? Jeg er ved at købe nedenstående løsning der og synes selv det lyder som et godt tilbúd, men ved ikke om prisen er i orden?
- Forstærker: Cayin 252B
- CD afsp: Marantz CD-5400 OSE
- Højttaler: Audio Note AZ One kvartbølge hornsystem (Lille folieskade på bagsiden)
- Audio Note AN-A 10 pseudobalanceret signalkabel
- Supra ht kabel
Til en samlet pris af 15.000
|
|
|
Ja hvis produkterne er nye, lyder det umiddelbart som en fair pris. Jeg har hørt at servicen hos Anders (Audioconsult) skulle være rigtig fin. Har dog aldrig selv handlet der. __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Casperm Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Consult er skam en fin butik, og Anders har meget forstand på tingene. Han er jo altså kendt for at sælge Audio Note og ikke kinesertransistorforstærkere. Var det ikke noget med en rørforstærker - evt. en af hans brugte i stedet for den Cayin? De burde vel næsten kunne matche rent prismæssigt.
__________________ Hilsner fra - Casper
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Casperm skrev:
| Audio Consult er skam en fin butik, og Anders har meget forstand på tingene. Han er jo altså kendt for at sælge Audio Note og ikke kinesertransistorforstærkere. Var det ikke noget med en rørforstærker - evt. en af hans brugte i stedet for den Cayin? De burde vel næsten kunne matche rent prismæssigt. |
|
|
Nu er Cayin 252b en af de RIGTIG gode integrerede forstærkere på markedet. (se bare anmeldelsen her på siden) Jeg tvivler lidt på at man kan finde en rørforstærker i samme prisklasse der slår 252b'eren, men det er jo smag og behag __________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
blackhawk Forum Bruger

Bruger siden: 19 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1256
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har også kun haft supererfaringer med at handle med Anders i Audio Consult, et utroligt venligt og hjælpsomt menneske. En af de få tilbageværende vidende og kundevenlige forhandlere, der ikke har glemt hvordan det er at være entusiast.
Setuppet kender jeg ikke, så det kan jeg ikke udtale mig om. Men det ser meget lovende ud  __________________ Med venlig hilsen
Aslak C. Vind
|
| Til top |
|
| |
Casperm Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 278
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Casperm skrev:
| Audio Consult er skam en fin butik, og Anders har meget forstand på tingene. Han er jo altså kendt for at sælge Audio Note og ikke kinesertransistorforstærkere. Var det ikke noget med en rørforstærker - evt. en af hans brugte i stedet for den Cayin? De burde vel næsten kunne matche rent prismæssigt. |
|
|
Nu er Cayin 252b en af de RIGTIG gode integrerede forstærkere på markedet. (se bare anmeldelsen her på siden)
Jeg tvivler lidt på at man kan finde en rørforstærker i samme prisklasse der slår 252b'eren, men det er jo smag og behag |
|
|
Du har nok ret. Jeg har også hørt rosende om den Cayin. Nu tænkte jeg bare i setuppet med Audio Note højttalerne. Men som du selv skriver - smag og behag.
Jeg kan nu vældig godt lide de små AN forstærkere.
Alt i alt ser det MEGET fornuftigt ud. __________________ Hilsner fra - Casper
|
| Til top |
|
| |
neist Lukket konto

Dobbeltprofil: Tubeless
Bruger siden: 29 April 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 179
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nhj4 Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
|
| Sendt: 23 Januar 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Nikstar Forum Bruger

Bruger siden: 23 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 20
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jaja, jeg har forstået!
Der er ikke noget at betænke sig på, så nu slår jeg til og kan så forhåbentlig kvalificere mig til at snakke med her i forummet? (I det mindste som hangaround med mit, måske i denne kreds, halvpinlige udstyr...)
I skal ihvertfald alle have tak for hjælpsomheden!... så mange indlæg dagen efter mit spørgsmål er imponerende. 
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 15:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nikstar skrev:
|
Jaja, jeg har forstået!
Der er ikke noget at betænke sig på, så nu slår jeg til og kan så forhåbentlig kvalificere mig til at snakke med her i forummet? (I det mindste som hangaround med mit, måske i denne kreds, halvpinlige udstyr...)
I skal ihvertfald alle have tak for hjælpsomheden!... så mange indlæg dagen efter mit spørgsmål er imponerende. 
|
|
|
Bare for en god ordens skyld, så er der altså ingen krav til hvilket anlæg man skal have for at kunne være med her! Det eneste det kræver er en interesse for musik og hifi og/eller film og surround.
Hvis du ser dig lidt om herinde, så vil du se anlæg fra 2-3.000 til 2-300.000 - vi spænder ret bredt  __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Stig Mogensen Forum Bruger

Bruger siden: 20 April 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 87
|
| Sendt: 24 Januar 2006 kl. 15:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan trygt handle i Audio Consult.........Anders er utrolig hjælpsom, og meget kompetent. Hvis han siger at setuppet er godt, og prisen matcher dit budget, så er der al god grund til at spidse øre. __________________ * Registered Linux user #291266, with http://counter.li.org.*
|
| Til top |
|
| |
Ørstrøm Forum Bruger

Bruger siden: 19 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 394
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 17:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig i roserne Anders får her.
Jeg har selv handlet hos ham et par gange, og man skal lede længe efter
en mere hjælpsom og god service. Min varmeste anbefaling!
__________________ My candle burns at both ends; It will not last the night; But ah, my foes, and oh, my friends - It gives a lovely light!
- Edna St. Vincent Millay
|
| Til top |
|
| |