Tilbage til HIFI4ALL.DK 21. juni 2026 | 01:55   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Jeres råd, med på vejen..Pana/Samsung (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Woofer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 August 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 24 Januar 2006 kl. 22:19 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Står overfor plasma indkøb, og er som så mange andre blevet lidt i tvivl. Og har lidt forskellige problemstillinger.

mit valg er faldet på enten Pana PV500 42" eller Samsung's nyeste plasma panel P5H i 50".

Umiddelbart ved jeg godt at de fleste uden at tøve vil sige pv500. Og at Samsung ikke ligger i superligaen, med deres plasma paneler. Men har været ude og se begge tv live. pv500 var en kort affære. ingen tvivl om at det billede er super. så det gad jeg ikke bruge så meget tid på. hvorfor jeg er blevet lun på samsungen, er pga. deres priser, og at man kan få et 50" uden at skulle af med spidsen af en jetjager(ved køb i tyskland). Og så er den på lager mange steder, i modsætning til pv500. Jeg sidder 5-6 m fra skærmen. Og skærmen må jo heller ikke virke for lille

Specs ser fine ud på begge. Jeg brugte forleden en lille time inde i samsung concept store i Illum. hvor jeg havde medbragt et par dvd's til afprøvning. afspilning via en dvd med hdmi ud, var kvaliteten intet mindre end ekstrem flot. så også billedet via scart opkobling, hvor man virkelig kunne se hvad rigtige kabler gør ved billedet. Havde ingen mulighed for at se tuneren, da de ikke har antenne derinde....

Til sidst, synes jeg også at Samsungs design er federe.

Men det skal siges at jeg rent faktisk har bestilt et pv500. men de har dem ikke på lager, så jeg venter spændt, og kan derfor også annullerer ordren hvis jeg finder noget bedre.

Håber i kan give mig et par bevingede ord med på vejen, som kan gøre mig sikker i min sag. Specielt om Samsung'en. Den er svær at finde meninger om på nettet. PV500 er der jo næsten kun rosende ord om. Det er kun fordi jeg tvivler på om 42" bliver for lille fra 6m, og at man derfor skal op i 50". Og PV500 i 50" har jeg ikke penge til...

Takker.

Til top Vis Woofer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Woofer

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes