| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Jeg ville høre om i kunne hjælpe mig? har længe gået og kigget på et par nye front højttalere da jeg godt kunne trænge til nogle nye. Så havde jeg også tænkt, om jeg måske selv kunne bygge nogen? jeg har prøvet at sætte mig lidt ind i det, og har også forstået hvordan det fungere nogen lunde. Men der er jo et hav af forskellige enheder, delefiltere osv, så jeg ved ikke helt hvad jeg skal vælge for noget, håber i kan hjælpe mig? Højttaleren skal bruges til et forholdsvis storts værelse, de skal bruges til sorrund for kan godt lide at se film med action i, så skal de stadig kunne spille højt og godt, høre meget rock og så skal de være 3 vejs. meget gerne 2 basser 8", for kan også godt lide at når en højttaler bare på udsenet fortæller at den kan noget
har hør dem her, da min bror har dem http://www.hifiklubben.com/dk/produkter/hoejttaler/gulvhoejt taler/detail/DAL I_Concept_8_hoejttaler.htm?id=5141 Dem syntes jeg spiller rigtigt fedt, kunne godt tænke mig noget der kunne spille lige så fedt eller endnu fedre end dem.
Alt i alt må det helst ikke blive alt for dyrt, for håber på at jeg kan spare en del ved selv at lave et sæt højttalere, men okay jeg vil godt have dem i mange år, så hellere lidt dyrer end at jeg ikke kan have dem i mange år. så ca 3000kr. pr. stk.
Håber i kan hjælpe mig.
M.v.h Frederik Larsen.
|