| Forfatter |
|
nph12 Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 123
|
| Sendt: 25 Januar 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nph12 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 08:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har bestilt Dign HV5 Home Theater Kabinet, Silver og Dign MCE Display og IR. Jeg håber, at jeg kan bruge Dign MCE Display og IR til at modtage de infrarøde signaler fra mit MS Tastetur og fjernbetjeningen ellers må jeg bruge MS IR.
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har selv samme kabinet og VFD med indbygget IR, samtidig har jeg en MCE remote. Jeg havde problemer med bl.a. at få TTV knappen til at fungere med den indbyggede IR, så jeg har slået IR funktionen fra og bruger den IR modtager der fulgte med remoten
__________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
nph12 Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er det muligt at få den indbyggede IR til at fungere med MS tastetur og fjernbetjening?
Kan man programmere (lære) den indbyggede IR kommandoer, så den virker med MS tastetur og fjernbetjening?
|
| Til top |
|
| |
wideover Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hanien: Hvordan har du slået IR funktionaliteten fra? Vil gerne gøre det samme. Lige nu har jeg deaktiveret det hele fordi jeg syntes det fungede dårligt med keyboardet. Så der står bare "Welcome to HTPC" hele tiden.
Dog synes jeg det er et dårligt display. Jeg havde håbet det også kunne fortælle "hvor" i mce man er, så det ikke var nødvendigt at tænde fjernsynet når man skulle høre musik eller radio. Cifrene er også alt for små. Har fundet et løst display med større cifre, men så skal man selv igang med loddekolben og finde ud af at kringle en driver sammen.
Hvis der er nogen der kender til et display der kan det jeg beskriver, hører jeg meget gerne mere (Ikke lcd skærme. Det giver jo sig selv )
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 27 Januar 2006 kl. 19:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wideover: Du kan slå det fra i softwaren, det står i den her - vist nok på side 13 - du skal slå IR receive fra i 'Set mode' (se billedet på side 12)
http://www.origenae.com/downloads/manuals/vfd_user_guide.pdf __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
nph12 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke fået samlet mit Medie center endnu, da jeg mangler nogle dele.
Kan jeg få Dign MCE Display og IR til at spille sammen med mit MS Tastetur og fjernbetjening?
Der står "Microsoft Windows XP Media Center IR og VFD support", hvilket jeg regner med, at man kan få sit MS Tastetur og fjernbetjening til at fungere med Dign MCE Display og IR eller tager jeg fejl? Hvordan skal det så forstås?
http://www.mm-vision.dk/default.asp?action=vis&varenr=51 007&menu=dvd
|
| Til top |
|
| |
wideover Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 50
|
| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil sige det på den måde at det virker, men...
Hvis man gider at bruge en masse tid på at sætte det op, kan det sikkert spille. Og så får du en del flere valgmuligheder end med den originale modtager.
Men. Spar et par hundrede og køb mit display. Jeg vil finde på noget andet
|
| Til top |
|
| |