| Sendt: 26 Januar 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skyder selv på et gråt lærred fra Lissau... kalibreringen i ovenstående er på hvid dug... jeg hævede brightness med to og hævede iris til omkring -36... resultatet er intet mindre end vildt... både farver og kontrast står MANGE gange bedre nu..... DAMN.... Kameo fra min xbox360 er nu så flot, at jeg nærmest bare vader rundt i spillet og ser på grafik...:)... 
Tak til Peter Rasmussen for henvisning!
|