| Sendt: 28 Januar 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Jeg er igen igen igen begyndt at tænke på at lave mine egne højtalere, og jeg tror nu at jeg måske har fundet noget som jeg kunne lege lidt med, det er dog kun kabinettet, da jeg endnu ikke rigtig er inde i det med at lode og samle alt det der skal til for at lave et par nice højtalere, og regner da også ned at jeg skal have en ven til at hjælpe mig når den tid kommer. Retter sagt alt det teknisk og sådan er jeg ikke inde i. Mit problem er at jeg er støt på noget som jeg godt kunne bruge som kabinet. Jeg har prøvet at tegne det og mit resultat kan ses her: http://img64.imageshack.us/my.php?image=hjtalerediy027re.jpg . De sorte kasser er lavet af spån plade og det lysegrå er en rund jernstang som holderkasserne sammen på en lidt sjov måde som er lidt svær at forklare. Min ide var så at sætte en højtalere i hver af kasserne og så føre alt ledning gennem stangen. Jeg vil derfor høre om i tror at dette projekt kan lade sig gøre og om jeg kan få et par gode højtalere ud af det, altså hvis jeg tager mig tid og får hjælp til projektet? Jeg har desværre ikke rigtig nogen mål på kasserne men jeg ville skyde på at der muligvis kunne være en 10" eller 12", så det burde give en lille ide om hvor store de er. Og tykkelsen på spånpladerne er vel nok omkring 2 cm. Og kan desværre ikke rigtig give nogen andre oplysninger omkring kasserne eller stangen inden på mandag.
__________________ Jeg er ikke Geek, men kunne da godt tænke mig at være det.... Er der noget galt i det??
|