| Sendt: 01 Februar 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Thin Lizzy kommer tilbage til Amager Bio d. 5. april. Sidst jeg så dem der, var en af de fedeste koncerter jeg overhovedet har set. De aflyste jo desværre sidste år, men nu kommer de så. Jeg har hørt mange sige "Jamen det har jo intet med Thin Lizzy at gøre". Nej, jeg ved godt at Phil Lynott er død og at han nærmest var Thin Lizzy, men inden nogen dømmer dem, kan jeg kun sige "Prøv at se dem" for John Sykes er suveræn på guitar og han synger så godt at man glemmer at Phil ikke er der og Lizzy's kendetegn med to leadguitarer holdes i hævt sammen med guitarist Scott Gorham (Thin Lizzy 1974-83). Der bliver fest i Amager Bio den tirsdag. __________________ http://www.myspace.com/sagaca
|