Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
Er der nogen som ved om det er muligt at få en 9509 til at køre med 60Hz, nogen xbox spil skal åbenbart køre med denne frekvens... Det skal lige siges at et PW9308 godt kan, så det lyder mærkeligt hvis et 9509 ikke skulle kunne...
Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
Hejsa
Det burde ikke give dig problemer. Jeg kører selv men XBox 360 med 60Hz. Og havde en alm. Xbox før denne som også kørte 60Hz. Jeg har det TV du nævner som i øvrigt er et fantastisk TV.
Sendt: 04 Februar 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
Hej
Det er en xbox 360, og når man sætter stikket i kommer det rigtige billede op, og øjeblikkeligt derefter begynder den at flimre, farverne er også lidt forkerte. Det sker både når man bruger scart stik og stikkene på siden. Jeg vil lige sige at jeg skriver på vegne af en af mine venner som pt. ik har netadgang...
Bruger siden: 13 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 23
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
Hejsa
Det lyder underligt. Jeg har pt. sat min Xbox 360 til mit PW9509 med scart. Og det står til 60Hz for at jeg kan spille Dead Or Alive 4. Jeg har ikke lignede problemer.
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
Det er faktisk lige præcis Dead or Alive 4 han prøver at spille, jeg tror problemet er at han ikke kan finde menu'en hvor kan man sætte tv'et til 60 Hz...
TapeConnection Lukket konto Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
Sendt: 05 Februar 2006 kl. 13:52 | IP-adresse registreret
msquared skrev:
Det er faktisk lige præcis Dead or Alive 4 han prøver at spille, jeg tror problemet er at han ikke kan finde menu'en hvor kan man sætte tv'et til 60 Hz...
Der er ikke noget menupunkt hvor man vælger 60 Hz, det finder tv'et selv ud af. Jeg har ikke noget forslag til problemløsning, det burde virke.
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum