| Sendt: 04 Februar 2006 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogle som har hørt den helt Buddy Guy?
Jeg har de foregående (altså fra omkring starten af 90'erne) men har ikke fået den nye. Han må jo også været kommet op i årerne. Spørgsmålet er om han kan blive ved med at lave super plader (inden for blues) Kan han det?
__________________ Rod Stewart: Every Picture Tells A Story, 1971
NAD C390DD - SA Ranger - Cambridge 751BD - Bluesound
|