Hej.
Jeg har tit ville vise mit Hifi herinde, og har så endelig fået taget mig sammen
Har haft meget forskelligt igennem tiden løb, og der har tit været et eller andet, som ikke lige "passede" ind i helheden, så det enten blev det for spidst, og lytte på, eller også blev det for kedeligt, (den her følelse af, at man bare kan blive ved og ved, med at skruge op, uden at man føler man spiller ret højt).
Andre gange har jeg da også noget som spillede rigtig godt sammen, og så skulle jeg lige prøve noget nyt, og så braser det hele sammen igen .
Nu har jeg (igen) fået et anlæg sat sammen, som jeg selv syntes lyder rigtig, (ja jeg har faktisk haft det i over 1/2 år). Det kan jo selvfølgelig altid forbedres. Jeg vil på et tidspunkt, have min egen gruppe til strøm, og så have banket et jordspyd ned i haven. Men der er en betterøv på vej, så det bliver sku nok først i år 2010, det bliver gjort.
Billeder af mit Hifi kommer så snart jeg finder ud af det der med at uploade. Ris og ros er meget velkomne. Også gode råd til evt. forbedringer.
Mit Hifi består af :
Gryphon Pre/One & 2/onehoundred
Audiolab CDM / DAC 8000
Clearaudio Emotion med Alpha / Smartphono (riaa)
Audio Magic ST 1 MK 2 højttalerne
MIT 750 Shotgun Biwire højttalerkabler
Madrigal gel / hpc + VDH signalkabler
Forskellige netkabler
Racket er et hjemmeprodukt
OPDATERING
Anlægget er flyttet ind i sit eget lokale, mangler Liiiige at male lidt :) Det må siges at være optimalt, da jeg ikke rigtig havde mulighed for at bruge det, da det stod i stuen.
Som jeg tidligere har nævnt, har jeg skiftet meget i tidens løb, og det har jeg så lige gjort igen, med et positivt resultat, syntes jeg selv, andre vil nok tænke sikken en IDIOT, men hvad fanden, jeg har prøvet det der var værer, end at blive kaldt idiot, men det er en anden historie.
ALT er blevet skiftet, undtagen mit rack; Mit htt kabel, og pladespilleren.
Det startede med at jeg solgte mine Audio Magic'er til fordel for et sæt Energy Veritas 1,8.
Se nye billeder på side 3
Så byttede jeg min Gryphon Pre one væk til en Mark Levinson No 28.
Tja det spillede da egentlig meget godt sammen, men fik lyst til at prøve et andet effekttrin, og har nu fået en Holfi NB 1 IE med PAPU batteri strømforsyning. Den spiller så fandens godt at jeg har skiftet hele molevitten til Holfi All the way.
Micro Mega T- Dac & T- Drive er blevet skiftet til Holfi Xaurus REX
Mark Levinson No 28 er blevet skiftet til Holfi Pre 5.1 (Kommer med posten imorgen)
PAPU'en samt selve effektblokken får nye batterier her i weekenden, da de trænger til en udskiftning.
Hvad kabler angår, har jeg fået et sæt Heavens Gate Silver signature, og et sæt Monster Sigma Retro.
Jeg må sige at jeg glæder mig gevaldigt, til at det hele køre optimalt og at jeg får spændt den nye kontrolforstærker for, så jeg kan se om det er noget der dur.
Indtil vidre har jeg jo kun spillet med Xaurus koblet direkte til effektblokken. Så det kan da kun blive bedre skulle man mene