| Forfatter |
|
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 13:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa
Er der nogen her på hifi4all, der kan hjælpe mig?
Hvordan tilslutter jeg playstation til min projektor, hvilke kabler?
Er klar over at det gule stik bare kan stikkes i projektoren, men så kan de andre ikke nå hen til receiveren.
Kører med et 8m supra hdmi kabel fra dvd til projektor.
Hvordan gør jeg det bedst muligt, problemet er også der reelt ikke er nogen tilslutnings muligheder i den playstation, håber på et hurtigt svar da knægten bare ikke kan vente længere
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
peterakastorm Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prøv at gå ind på mm-vision.dk, der findes en masse kabler til PS'en. Der kan også fås komponent kable, hvilket må være at foretrække. Dog ved jeg ikke hvor langt det er.
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er ikke meget hjælp, man kan få, så må jeg prøve et andet sted. er der ingen smarte løsninger, med fx tilslutning til dvd eller receiver?
__________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
peterakastorm Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 07 Februar 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad er det jeg lige har skrevet så? Hmm... Nåh, men igen, hvis din Reciever har komponent ind og udgang, så kan du køre komponent kablet fra PS'en til recieveren, og så bruge din Video out, til projektoren.
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
kUmSE Forum Bruger


Bruger siden: 30 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 67
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du får det bedste signal ud fra din PS2 (går jeg ud fra det er) med sonys originale adapter SCPH-10130. Den laver multistikket om til en form for breakout boks der giver mulighed for at tilslutte via almindeligt composive videosignal + RCA lyd ELLER S-vhs som har sin fordel i forhold til composiv, for der adskiller du luminance og chrominance i hver deres leder. Derfra med et godt S-vhs kabel og så til din projektor. så kører det
Mvh Thomas
|
| Til top |
|
| |
peterakastorm Forum Bruger


Bruger siden: 07 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 373
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 00:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Komponent over S-VIDEO, anytime!
__________________ [Exposure Super 18] [Exposure 17] [Exposure 2010 CD] [Gamut Højtalere] [Rega Planar 3]
[TMC White/Yellow label] [TMC Gold Label Reference bi-wire]
Mit Setup!
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 08 Februar 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad har det med super High End Audio at gøre, for det er kun det vi skriver om her !
|
| Til top |
|
| |
haspalm Forum Bruger


Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg fandt et lille kabel til dette formål i en game shop ude på fisketorvet - 125 kr. - det er ikke så langt, men da kablet går direkte i forstærker i component ind og derfra ud via component ud til projektor.
Det fungerer glimragende..
Hilsen
Haspalm
|
| Til top |
|
| |