| Sendt: 10 Februar 2006 kl. 00:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Naden vil være bedst i stereo, og Denon i surround (hvad jeg ved af) så det er lidt en smagssag hvad du måtte vælge. Hvis du har en Denon effekt ville det måske være et oplagt valg med en denon receiver til?
Ellers tror jeg du må ind og få lytte på de to produkter.
|