| Sendt: 09 Februar 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan du få 1.500,- for sættet bør du nok være tilfreds. Især da forstærkeren har en løs forbindelse. Personligt ville jeg ikke give meget mere end 1.000,-. Men sådan er jeg nu engang  mvh Lars
__________________ Man er klog når man ved, hvad det er man ikke ved noget om. (P. Krebs)
|