Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
Sendt: 01 November 2003 kl. 09:28 | IP-adresse registreret
Kan snart også købes også hos Tape Connection i Århus. De har bestilt nogle hjem i torsdags på min foranledning. Ring og hør om de er kommet hjem inden du tager hen i butikken.
king Udelukket fra forum Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
Sendt: 02 November 2003 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
Hej !! Der er jo pladevasker maskine !! En Disc-washer er jo en børste ! Men det er også den beste måde efter min måde !!! Prøv den der er også væske med !!
Hilsen King !! P.S Tror jeg har haft 6 stk ... :-o
Bruger siden: 07 September 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1173
Sendt: 02 November 2003 kl. 17:59 | IP-adresse registreret
Hej, dette for at kaste lidt mere lys over sagen.
når snakken her i forum går på discwasher menes der Discwasher® Vinyl Care System. Se evt. king's link ovenfor til en annonce fra expert i varde for dette produkt.
Her er altså tale om et produkt/registreret varemærke med navnet discwasher® i hvilken serie der findes sættet Vinyl Care System bestående af børste og d4 væske.
Discwasher® linien laves af Recoton Corporation som 'filed for chapter 11' i foråret. Kender ikke aktuel status på Recoton/discwasher.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum