Bruger siden: 28 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 7
Sendt: 01 November 2003 kl. 09:49 | IP-adresse registreret
Hejsa,
Jeg har nogle Acoustic Research højtalere som efterhånden er ved at være noget møre i kanterne på både mellemtoner og basser og ville lige høre om nogle kender til nogle firmaer som kan lave dette. Erfaringer med disse vil også tages imod med kyshånd. Det vil foretrækkes at det er i Århus eller omegn.
Sendt: 01 November 2003 kl. 20:28 | IP-adresse registreret
Jeg siger tak for informationen. Dog vil jeg prøve at finde noget der ligger noget tættere på Århus så jeg ikke er nødsaget til at sende enhederne med posten.
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2390
Sendt: 01 November 2003 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
DancesWithModem skrev:
Jeg siger tak for informationen. Dog vil jeg prøve at finde noget der ligger noget tættere på Århus så jeg ikke er nødsaget til at sende enhederne med posten.
Åh hold da op. Mere indviklet er det ikke.
Prop enhederne i hver sin plastpose. Luk den godt til med en elastik el. lign.
Find en papkasse. Læg poser med enheder ned sammen med nogle af de her skumchips. Hvis ikke du lige er ansat i et firma med en forsendelsesafdeling hvor du kan score dem, så gå forbi det nærmeste industrikvarter og spørg om ikke du må få en posefuld.
Jeg sendte en enhed til Alan Thwaites på Møn på den måde. Det kostede 45 kr.
Sendt: 02 November 2003 kl. 10:40 | IP-adresse registreret
vilmann skrev:
DancesWithModem skrev:
Åh hold da op. Mere indviklet er det ikke. Prop enhederne i hver sin plastpose. Luk den godt til med en elastik el. lign. Find en papkasse. Læg poser med enheder ned sammen med nogle af de her skumchips. Hvis ikke du lige er ansat i et firma med en forsendelsesafdeling hvor du kan score dem, så gå forbi det nærmeste industrikvarter og spørg om ikke du må få en posefuld.
Jeg sendte en enhed til Alan Thwaites på Møn på den måde. Det kostede 45 kr.
/vilmann
Mon ikke det så var bedre at spænde enhederne sammen så membranerne peger ind mod hinanden når nu jeg har 4 enheder der skal afsted. Men der skal lige forhøres om Q-Sound når jeg nu alligevel kommer forbi Jægergårdsgade når jeg tager på arbejde.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum