| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan vidst roligt kigge nærmere på Concept 8.. Jeg har som skrevet 10`eren. Og den kan godt sparke fra sig, hvis de får lidt effekt. Men hele serien, skulle være nem at trække. Jeg fik mine concepter for en uge siden.. og er meget glad for dem. De er for mig, at se, et godt valg til pengene.
Dog har der været et uheld med dem.....
Kom desværre "til", at gøre diskanterne i mine 10`ere, lydløse.!! Har haft spillet på meget højt niveau, og pludselig var de færdige.. Jeg tog ned i hifi-klubben og de konstaterede, at diskanterne ikke umiddelbart fejlede noget, men lyd i dem, var der altså ikke noget af. Sælgeren fra hifi-klubben sagde det evt. kunne have noget at gøre med, hvis man nu bruger mp3`er, at de er komprimerede, og derved mister data og nogle gange kan medføre en hyletone, der for det menneskelige ører, kan være svært at høre og er gået lige i diskanten og kan have påvirket dem, på en måde. Jeg har dog fået dem erstattet, da der ikke var tegn på, at de var blevet overbelastet. Så sikkert et engangs tilfælde.
Ikke for at skræmme dig væk fra dem, for lækre det er de altså og de spiller som en drøm i mine ører. Til prisen er de suveræne.
Jeg er vild med lyden i dem. Jeg synes de spiller smukt, og er det bas du vil have, er jeg sikker på de nok skal klare opgaven.
|