Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 01:01   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Analog lyd
 HIFI4ALL Forum : Analog lyd
Emne Emne: H/K mister indstillinger (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
cens
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Februar 2006
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 18:18 | IP-adresse registreret  

Hej alle sammen :)

Nu har jeg for et par år siden erhvervet mig en harman/kardon AVR 2000. ( http://www.harmankardon.com/product_support/support_detail.a spx?Region=EUROPE&Country=DK&Language=ENG&cat=&a mp;a mp;prod=AVR%202000/230&sjump=om&#active )

Jeg syntes egentlig ret godt om forstærkeren, men den mister sine indstillinger hver anden gang jeg slukker den. Dette har længe ikke været et størrre problem, da jeg kørte med standart indstillinger, og det derfor kun var en sjælden gang når jeg skulle høre radio, at jeg skulle kode kanalen ind.

Men nu har jeg skiftet RCA-kablet fra min dvd afspiller ud med at optisk, hvilket gør at når jeg skal se dvd, skal jeg indstille forstærkeren til at kigge efter et optisk kabel, og ikke analog. Dette er MEGET fustrerende

Er der nogle kloge hoveder herinde, der har en idé om hvad det er min forstærker foretager sig? og om det er muligt at rettet op på dette.

På forhånd tak

-Christian

Til top Vis cens's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af cens Besøg cens's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes