Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 15:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: LcAudio Zapplayer problemer igen! (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 02 November 2003 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

Min Zapplayer har været over hos Lc. og blive "repareret" eller hvad de nu har gjort.?? 

Den fungerede fint og spillede meget bedre end nogensinde før, faktisk en helt anden maskine at høre på, de fejl og mangler samt svagheder den havde, var væk!

MEN!! ak!!! lykken varede kort, her gradvis over den sidste måneder er lyden langsomt blivet som før ( lidt agressiv og med tynd bund og manglende fylde og perspektiv ) og nu er problemet med forvrængning og støj samt nægten at læse cd. skiverne og ligeledes at den låser sig kommet igen!...

Så ak!! den skal der over igen!!!

Så jeg anser den efterhånden  for værende en fejl investering af de store!!.. og ville helst have pengene igen! da den aldrig her levet op til hvad den skulle og der fra dag 1. har været problemer med den!..  men det vil Lc. jo ikke, men insistere på at blive ved med at prøve at få den til at fungere!..

Jeg tvivler på at det nogensinde vil lykkes??? og da jeg har haft den i snart 2 år, og der konstant har været problemer med den og den snarter forældet, så må man anse pengene for at værende SPILDT!!!

Jeg må spørge mig ( og  ikke mindst Lc.!) selv om HVOR MANGE GANGE JEG SKAL SENDE DEN MASKINE FREM OG TILBAGE OG OFRE 250 KR. HVER GANG I FRAGT, & FORSIKRING!!???..  samt ikke mindst undvære den og hvor længe jeg skal leve med at have en maskine jeg ikke kan stole på fungere??

Så jeg må sige at jeg føler mig en smule ( mildt sagt!) snydt!..

13000 kr. ud af vinduet!!..   havde jeg købt en anden maskine havde jeg haft glæde af den I HELE DEN TO ÅRS PERIODE DER NU ER GÅET!!  og sikkert længe endnu!?..

Det her jeg ikke med Zpplayer der sammenlagt har fungeret optimalt 6 måneder.

Tjaaa... så er i advarede alle andre der har en Zapplayer eller har fået en lavet der over efter at have haft samme problemer!..

Hvorlænge mon den holder??? det kan så være tanken i nu kan sidde tilbage med!...

Hvad mon Lc Audio har at sige til DET!???

Til mig svarede de bare ganske kort..  send den igen.... og  ikke til DEM!... men til nogen der hedder Eek hansen!..  det var det korte svar!..

Andre mails har de ikke svaret på!..

Mike.

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

micjac
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2003
Sendt: 02 November 2003 kl. 13:36 | IP-adresse registreret  

Fandme surt sjov. Hvor mange gange har den været afsted?

Hvis det er noget du vil gå videre med, så skal du sørge for at korrespondere via brev. Altid rart at have noget på skrift.

Til top Vis micjac's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micjac

miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Sendt: 02 November 2003 kl. 13:40 | IP-adresse registreret  

Jeg overvejer pt. vidre tiltag i sagen!..

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 November 2003 kl. 14:05 | IP-adresse registreret  

På KT Messen i Odense var vi henne og kigge på Lamm-forstærkerne og minsandten om ikke der stod en Zapplayer placeret i racket. Den ville hverken det ene eller andet, og hvis den endelig kom igang skrattede den i lyden og hoppede over af helvede til! Hans eneste kommentar var "at det l**t ikke havde fortjent andet end at blive kastet af helvede til ud til højre"! Og det skal tilføjes at den var blevet repareret en gang med nyt drev osv.!

Det er sgu surt for de folk der er ude for problemer med de maskiner!

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 03 November 2003 kl. 14:12 | IP-adresse registreret  

miju skrev:
Jeg overvejer pt. vidre tiltag i sagen!..

Det ville jeg gøre hvis jeg var dig!

Personligt stoppede jeg med at betragte LCaudio som seriøst for lang tid siden. Kender selv en der har haft rigelige med problemer med at få sådan en elendig møgmaskine til at fungere, og den har været turen igennem så mange gange at jeg ikke længere husker det! Eneste svar på henvendelserne var "send den til whatever" og ikke yderligere respons. I tilgift måtte han vente i evigheder enden han fik hans maskine igen!

LCaudio - fed service!

kibri
Branchemedlem
Branchemedlem
info: tidligere Schelde!

Lokalitet: Stor-København
Sendt: 03 November 2003 kl. 15:07 | IP-adresse registreret  

ADVARSEL !!!

Pas på gæve Bornholmere....!

Ét stk "Zap" vil i nærmeste fremtid blive præsenteret for klippebund i stor fart. Udsatte steder:

• Helligdomsklipperne.
  • Ekkodalen.
  • Hammershus.
  • Jon´s kapel.
Til top Vis kibri's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kibri

Kurt von Kubik
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 14 Oktober 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 03 November 2003 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Schelde skrev:

ADVARSEL !!!

Pas på gæve Bornholmere....!

Ét stk "Zap" vil i nærmeste fremtid blive præsenteret for klippebund i stor fart. Udsatte steder:

• Helligdomsklipperne.
  • Ekkodalen.
  • Hammershus.
  • Jon´s kapel.

Må jeg foreslå at ledningen bliver bundet fast i bagagebæreren på min Tomos, så skal jeg nok få den givet en rå finish

Jeg kan også tilbyde at aflive den ved påkørsel.

Til top Vis Kurt von Kubik's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kurt von Kubik

duck64
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 04 November 2003 kl. 14:44 | IP-adresse registreret  

Griner!!!

Hvis det da ikke var ret tragisk!  

Lc. skulle have holdt sig til forstærkere.

Mike har min medfølelse.

Surt at skulle ud og ofre penge på ny maskine uden en jordisk chance for at få noget for den gamle, for hvem er dum nok til at købe en sådan brugt, efter alt dette?  

Nu må LcAudio sgu snart til at tage sig sammen hvis ikke de skal komme ud af dette stinkende som en kloark og med et ry dårligere end Rasmus Tras & Kurt Thorsen til sammen.

Bare lige min mening.

Mvh.

Morten.

Ducks rule!
Til top Vis duck64's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af duck64

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes