Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 10:52   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: højtalere til onkyo tx-ds989 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Michael Mabill
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

hejsa allesammen

jeg har denne onkyotx-ds989 men kan ikke finde ud af vilke højtalere man skal gå efter.

og så ville jeg høre jer kloge hoveder om hvad i ville forslå til mig de skal kunne spille rent selv når man skruer højt op, de skal kunne spille metalica og trance og stille musiksom enya james blunt altså faktisk alle genre og i 5,1 har slv en svs pb-12plus så det behøver jeg ikke håber i vil hjælpe mig og prisen er lige meget men gerne bud i alle ender

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

Mulighederne er jo uendelige - hvad er budgettet og hvad er kravene til design, størrelse osv?

Du må jo have gjort dig nogle ideer om hvad du kunne tænke dig...

Michael Mabill
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2006 kl. 08:09 | IP-adresse registreret  

ja det skal være gulvht design er jeg ligeglad med bare de spiller godt pris mellem 10000 - 50000

lige nu har jeg avance betonht hele vejen rundt men synes ik de gør det godt nok for mig og jeg skal have nogen der lige gode til musik og film da jeg bruger den lige meget til hver ting

lars ole
Branchemedlem
Branchemedlem

Hornslet Cabinets

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

hej Michael...

Der er rigtig mange gode højtalere til et budget der ligger mellem 10000-50000. Dog tror jeg det bliver svært at finde en Hifihøjtaler som kan spille trance optimalt( der er dog cerwin vega).  Kan godt lige komme med nogle bud, men det er vigtigt at du selv danner dig et billede af højtaleren..

Jeg har tre mærker, som jeg 100% kan stå inde for og som er tilgængelige i DK... hvis vi siger at du nu bruger alle 50kg, så vil jeg forslå 5-10kg på baghøjtalere og det samme til centeren... det giver så cirka 30kg tilbage, og dette giver os jo oceaner af muligheder som Ronni skriver...

Jeg vil mene at B&W 804, Audio Physic Tempo eller måske linn Akkurate( de går dog lidt over budgettet). Ellers er der også Dali's MS4 eller til lidt billigere penge Helicon 800 eller 400( men de går også over budgettet). Det her er kun en lille del af de højtalere som jeg kan anbefale

Michael Mabill
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2006 kl. 09:28 | IP-adresse registreret  

ok jeg spiller ik så meget trance men det ville bare være godt når man skulle holde fest ellers må jeg bare beholde mine avance til når der skal festes

hvor kan man høre de nævnte htér henne i må gerne komme med link til de htér i nævner

lars ole
Branchemedlem
Branchemedlem

Hornslet Cabinets

Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 09:36 | IP-adresse registreret  

hej igen...

B&W'erne kan høres hos hifiklubben, og linn'erne kan høres hos scalahifi i gentofte

micma18
Branchemedlem
Branchemedlem

HM Elektronik

Bruger siden: 29 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 17 Februar 2006 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

Jamen jeg ville da klart anbefale Paradigm hvis det ellers var noget man kunne få  De spiller fantastisk på min 686'er! De koster ikke en skid, og de spiller som noget der koster 10x så meget, og så har de bunden..... perfekt til noget der skal slå hårdt, men også samtidig kan levere den silkebløde lyd.

Men jeg har en kammerat som netop har den 989'er, og han går og leder efter nogle Tannoy, som han vist skulle have fundet ud af skulle være en god blanding...?

Til top Vis micma18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af micma18

Michael Mabill
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 17 Februar 2006 kl. 10:26 | IP-adresse registreret  

jamen har hørt de der tannoy  hjemme hos en  og da han spillede metalica med Nothing Else Matters og da han skruede op kunne de slet ikke følge med. For jeg havede også hørt at de skulle passe godt sammen

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes