| Forfatter |
|
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 21:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Nu er jeg blevet anbefalet disse 2 surround receivere, men da jeg ikke rigtigt har den store viden vil jeg meget gerne hører om der er en af disse der er at foretrække?
Er der noget ved den ene som er bedre end den anden eller er det kun et spørgsmål om design?`
Terning __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Er der noget ved den ene som er bedre end den anden eller er det kun et spørgsmål om design?`
|
|
|
Der er altid forskel på A/V receivere. Spørgsmålet er om forskellene er noget du vægter højt?
Hvad skal de i øvrigt være bedst til? Ren surround, eller et kompromis mellem surround og stereo?
Hvad har du ellers af udstyr om A/V receiveren skal spille sammen med? __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
| Der er altid forskel på A/V receivere. Spørgsmålet er om forskellene er noget du vægter højt? |
|
|
Jeg har det bare sådan, at jeg skal have det bedste når jeg nu er ude og bruge så mange penge... Jeg gider ikke finde ud af bagefter jeg har købt en ting, at jeg kunne have fået noget der er bedre.
Gerdes skrev:
| Hvad skal de i øvrigt være bedst til? Ren surround, eller et kompromis mellem surround og stereo? |
|
|
Det skal umiddelbart bruges mest til surround, men skal da også kunne bruges til musik afspilning engang imellem.
Gerdes skrev:
| Hvad har du ellers af udstyr om A/V receiveren skal spille sammen med? |
|
|
Jeg har et KEF 2005.2 sat. sæt som jeg lige har købt. __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Jeg har det bare sådan, at jeg skal have det bedste når jeg nu er ude og bruge så mange penge... Jeg gider ikke finde ud af bagefter jeg har købt en ting, at jeg kunne have fået noget der er bedre.
|
|
|
Sund holdning . Men det kræver, at du selv bruger (meget) tid på at finde ud af, hvilke ønsker du har. Umiddelbart vil jeg tro, du bliver glad for dem begge for deres basisfunktioner. Det er de små nuancer du vil sætte pris på, og det du skal bruge tid på . Personligt har jeg ikke hørt meget på de 2 A/V receivere du har kig på, så mine betragtninger er overordnede.
Terning skrev:
|
Jeg har et KEF 2005.2 sat. sæt som jeg lige har købt.
|
|
|
Kender dem ikke. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 18:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja du har jo nok ret... er jo nok noget jeg bliver nødt til at finde ud af med mig selv hvilken jeg helst vil ha'.
Det er nu bare meget nemmere, hvis der var en anden der sagde at de ene var bedst pga. det ene eller andet, så slap jeg for alle de spekulationer jeg render rundt med.
Men det bliver nok et design mæssigt spørgsmål der afgør mit valg... __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
sjyden Forum Bruger


Bruger siden: 03 Januar 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 73
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, ikke endnu... de har den ikke på lager der hvor jeg har bestilt...  __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Flames of Fire Forum Bruger


Bruger siden: 18 Februar 2005
Status: Offline Indlæg: 24
|
| Sendt: 27 Februar 2006 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er også et ok valg... selv om jeg holder meget af yamaha.... den har et højre effektforbrug og derved lever den nok mere op til de 7 * 120 W end den anden, som lover 7 * 140 __________________ Er vild med Klipsch Reference serien.
|
| Til top |
|
| |