| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har kig på en brugt Yamaha DSP-A1 til cirka 4000 kr. Den er cirka otte år gammel og understøtter kun DTS og ældre formater, men ingen af
de nye DTS-formater (såsom -EX, Neo:6, 96/24, osv.). Er dette et
problem? Får jeg brug for det til at spille fremtidens film i en
ordenlig kvalitet? Er det et godt køb?
Jeg skal bruge den til et almindeligt surround-system med 2 x front, 2 x bag og en center, og muligvis en subwoofer.
Venlig hilsen Dreyer
|