| Sendt: 17 Februar 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
|
Hey,
Ja som overskriften lyder... Hvad bruger man HDMI til i sin receiver? Det forstår jeg ikke lige der er også component... men hvad skal den bruge video signaler til? 
Terning
|
|
|
Fordelen ved HDMI i din receiver er, at du kan køre billedet digitalt gennem receiveren uden tab, og samtidig har muligheden for at få dit on-screen display overført til billedet. Yderligere er der jo kun et kabel som overfører både billede og lyd, hvor du ellers skulle bruge et sæt komponent-kabler samt et optisk eller coaxialt kabel. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|