| Sendt: 20 Februar 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har fået af vide at der er et hifi mærke som hedder phonosophie.fra lydbutikken.
de laver nogle cd meskiner som skulle være helt fantastiske.
er det noget du har hørt noget til.og evt kan anbefale.
deres billigste koster 27,000 tusinde kr.og det syntes jeg godt nok er en pæn pris for den mindste model.
men hvis lyden macher prisen og måske giver lyd som andre endnu dyrere maskiner er det vel fair.
kom ind i lydbutikken for at høre og se creek,s nye destinye model.men fik af vide at der også var denne phonosophie cd.
som de forhandler i .denne butik.
glæder mig til at høre om i har hørt denne maskine eller om i kan anbefale creeks destiny model.
so long derude
|