Emne: Dansk sprog update ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
madsne Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg har installeret den danske sprog pakke på min MCE, men kan ikke finde filen mere, er der en som kan huske hvad filen hedder? Tror den er på min HD et eller andet sted.
MVH. Mads
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 212
|
| Sendt: 21 Februar 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mads
Hvis du finder den på nettet, vil jeg meget gerne have linket. __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
tjementum Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den man kan downloade fra MSDN hedder da_winxp_mce_2005_locpack.iso.
__________________ Panasonci 42" HD Plasma, Denon AVR2105 Surround Sound Receiver, MiniPod højttalere, 2GHz Core Duo, 4GB RAM, 1.5TB HDD, HFX Classic, FloppyDTV (DVB-C) tuner, 100% passivt kølet, Vista Media Center.
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 16:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjementum skrev:
| Den man kan downloade fra MSDN hedder da_winxp_mce_2005_locpack.iso. |
|
|
MSDN - hvor er det? Er det ikke et udviklerforum? Det har, os dødelige da ikke adgang til __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
tjementum Forum Bruger

Bruger siden: 30 November 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hanien skrev:
tjementum skrev:
| Den man kan downloade fra MSDN hedder da_winxp_mce_2005_locpack.iso. |
|
|
MSDN - hvor er det? Er det ikke et udviklerforum? Det har, os dødelige da ikke adgang til
|
|
|
Det har du fuldstændig ret i. Jeg svarer bare på hvad filnavet er, og ikke bare hvad den hedder på min maskine, men hvad den hedder hvis man får den fra MS (i hvertfald hvis man får den via MSDN).
Mig bekendt, er den ikke frit tilgængelig, desværre. Men alle kan købe et MSDN abonnement... det koster bare!!! Og man må ikke bruge f.eks. Media Center til privat brug... men man kan installere det det hvis du f.eks. vil udvikle plug-ins til det .
Thomas __________________ Panasonci 42" HD Plasma, Denon AVR2105 Surround Sound Receiver, MiniPod højttalere, 2GHz Core Duo, 4GB RAM, 1.5TB HDD, HFX Classic, FloppyDTV (DVB-C) tuner, 100% passivt kølet, Vista Media Center.
|
| Til top |
|
| |
Hanien Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
tjementum: Når jeg læser dit indlæg igen, kan jeg godt se at det er det du skriver  __________________ HTPC: 1,86 gHz Intel Duo Core 2, 500 GB HDD, 7.1 lydkort, DIGN HV5, Microsoft Vista Premium, Logitech Harmony 885, Denon AVR-2802, Fujitsu-Siemens Myrica 40", Extender: Xbox360
|
| Til top |
|
| |
madsne Forum Bruger

Bruger siden: 28 Oktober 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 44
|
| Sendt: 22 Februar 2006 kl. 23:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Tak for hjælpen, jeg har fundet min fil.
Mads
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|