| Sendt: 26 Februar 2006 kl. 16:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa alle sammen!
Nu er det min tur til at benytte mig af alt den opsparede ekspertise her i forumet!
Jeg har en Densen B300 effektforstærker, der er koblet sammen med en Thule Pre100 forforstærker. Densen'en driver et par Infinity Kappa100, og det gør den sædcanligvis godt. MEN!
Igår kom jeg tilfældigt til at stå ved siden af forstærkeren, og lagde mærke til at noget stod og brummede. ikke i mine ht, men mekanisk. Det undrede mig, så jeg tænkte at jeg ville slukke den for at se om det var min for eller effekt der stod og larmede. Det var Densen der lavede balladen. da jeg tændte igen, fik jeg noget af en ubehagelig overraskelse. I stedet for ingen ting, fik jeg en lyd i ht, som om man aflader en kæmpe kondensator i enhederne. altså et knald, cirka en gang i sekundet i begge sider. Jeg pillede min Thule af, så der ikke var noget signal på, men det hjalp ikke. Nu er det jeg gerne vil høre: er der nogen der har en ide om hvad der er sket? Forstærkeren har aldrig givet problemer før, og den spillede perfekt tidligere på dagen? Jeg er noget i vildrede her!
MVH Anders Knudsen
|