Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. maj 2024 | 00:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
 HIFI4ALL Forum : Billeder af mit Hi-Fi / stereo udstyr
Emne Emne: Opdatering: Focal, Xindak, Harman og VDH. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Søren P.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 15 Juni 2008 kl. 18:58 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg endelig opdateret med nogle nye billeder!

Xindak'en har jeg næsten allerede haft et år og er mere end godt tilfreds med den. Det spiller bare..  Focal'ene er fra Feburar så de er rigtig godt spillet til efterhånden. Vil tro at de har spiller flere hundrede timer allerede. Musik bliver der hvert fald spillet nok af

Lige en lille oversigt over det "nye".

Forstærker: Xindak 6950 v, Må sige at jeg er rigtig positivt overrasket over den. På papiret skulle Mine focal være "nemme" at trække med en Impedans på 8 Ohm, men den dykker en del til ca. 2,9 Ohm. Derudover er der jo også tre enheder at holde styr på så en lille forstærker på dem, er ikke altid en lige heldig kombination. Specielt ikke hvis man også ønsker at spille ved lidt højere niveau'er.

Højttalere: Focal Chorus 826 V, som i kan se kom jeg fra Ikon 2 og der er jo klart nok lidt af en forskel. I starten virekede mine Focal meget mørke og ret lukkede i forhold til Ikon'erne. Det blev der dog lavet om på efter en masse god musik var blevet spillet.  Nu spiller de bare som en drøm og der er intet der på nuværende tidspunkt, der kan få mig til at gå af med dem. Det skulle da lige være, hvis der kom et par BE 1037 ned fra himlen!!  

Kabler: Van den hul CS-Hybrid 122. Har aldrig gået så meget op i kabler. Alligevel synes jeg, at jeg ville prøve noget andet end det "almindelige" kabel til 30 kr. m. Derfor var CS-Hybrid 122 et godt bud, da jeg havde læst en masse godt om det og gordi det trodsalt ikke kostede en bondegård. Derfor blev jeg også positivt overrasket da jeg faktisk KUNNE høre en forskel.

Min Xindak uden tøj:

Focal:

Håber i kan li' det..

Til top Vis Søren P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren P.
 
mortenkbh
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 August 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 210
Sendt: 15 Juli 2008 kl. 00:37 | IP-adresse registreret  

Det ser nice ud  , hvor mange kræfter har din forstærker ??

Synes min egen Densen B-130 klarer jobbet fint , nu har jeg så heller ikke prøvet andet på Focal 826 V. Men utroligt man kan sidde flere timer og bare lytte på de skide kasser  heller ikke noget hende den langhåret er super tilfreds med. Trods alt synes hun da det lyder GODT

 

Til top Vis mortenkbh's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mortenkbh
 
Søren P.
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Februar 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 191
Sendt: 24 Juli 2008 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

På papiret skulle den have 100 watt at gøre med i 8 Ohm..  Hvilket sikkert nok skal passe nogenlunde, ift. mange andre 100 watt's forstærkere.!

Har faktisk heller ikke hørt andet på mine Focal end Xindak. Tror heller ikke det bliver aktuelt lige foreløbig, da jeg mere tænker på en opgradering på cd-afspiller fronten..

Til top Vis Søren P.'s Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren P.
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2024 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes