Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 14:21   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Maxlængde på component-kabel (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 04 November 2003 kl. 21:42 | IP-adresse registreret  

Jeg er den lykkelige ejer af en Linn Classik Movie DI, som jeg skal have tilsluttet en Sanyo PLV-Z2 (bliver sendt på fredag ). Vil det gå væsentlig ud over billedkvaliteten hvis component-kablet bliver 12 meter langt?
Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

isman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juli 2003
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 November 2003 kl. 02:50 | IP-adresse registreret  

Hej. Hvis det component kabel du bruger er i topkvalitet, betyder det ikke noget om det er 10m eller 12m eller 15m, det kan være man kan måle en forskel, men du kan ikke se en forskel, og det må jo være det vigtigste. Hos Hennings elektronik kan du købe et super kabel i løbende meter, se link andetsteds på denne side. Mvh Ib
Til top Vis isman's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af isman

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Bruger siden: 31 Marts 2003
Sendt: 05 November 2003 kl. 08:19 | IP-adresse registreret  

PrebKlok skrev:
Jeg er den lykkelige ejer af en Linn Classik Movie DI, som jeg skal have tilsluttet en Sanyo PLV-Z2 (bliver sendt på fredag ). Vil det gå væsentlig ud over billedkvaliteten hvis component-kablet bliver 12 meter langt?

Tilykke med den DI model den ruler igennem og representere hele værdien i ren stereo også. Sig endelig til når du har erfaringer med Z2'eren jeg vil gerne høre omkring dine erfaringer med den.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 November 2003 kl. 10:09 | IP-adresse registreret  

Jonas bojer skrev:

Tilykke med den DI model den ruler igennem og representere hele værdien i ren stereo også. 

Specielt da mine Ninka-højttalere er aktivt drevne af 2*LK85

Til top Vis PrebKlok's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af PrebKlok Besøg PrebKlok's Websted

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 05 November 2003 kl. 10:15 | IP-adresse registreret  

PrebKlok skrev:
Jonas bojer skrev:

Tilykke med den DI model den ruler igennem og representere hele værdien i ren stereo også. 

Specielt da mine Ninka-højttalere er aktivt drevne af 2*LK85

wow det system bliver jeg nød til at høre en dag ;O) jeg overvejer nemlig selv om jeg skal have en DI til min surround efter prisfaldet, så kan jeg nemlig køre 3-vejs aktivt med min 5125 på centeren og de 2 sidste kanaler til bag.

Til top Vis Jonas bojer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jonas bojer Besøg Jonas bojer's Websted

PrebKlok
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 November 2003 kl. 10:25 | IP-adresse registreret  

Øhhh. prisfald. Classik Movie System DI koster da stadig 37.500 - eller hvad?

Anyway - jeg bor i Århus hvis du vil have et lyt - så kan du jo også tweake lidt

Jonas bojer
Branchemedlem
Branchemedlem

BIIR

Sendt: 05 November 2003 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

PrebKlok skrev:

Øhhh. prisfald. Classik Movie System DI koster da stadig 37.500 - eller hvad?

Anyway - jeg bor i Århus hvis du vil have et lyt - så kan du jo også tweake lidt

hehe hvem har tunet dit system ? hvis det er Ole eller Ulrik så kan jeg altså ikke gøre det bedre.

Jo den er faldet til under 30.000kr se på www.scalahifi.dk som skriver

[ Linn Classik Movie Di System – nu 29.000,-
Det nyeste surround system fra Linn er netop blevet nedsat fra 37.700 til 29.000. Linn Classik Movie Di indeholder dvd, cd, tuner og 5-kanals surroundforstærker i et kompakt kabinet som måler 32 x 32,5 x 8 cm (bxdxh). Systemet er nemt at betjene og lydkvaliteten er helt i top.]

Jeg undre mig meget for det er første gang at jeg se Linn sætte prisen ned, nu kan man jo ryste lidt i bukserne hvis man f.eks. tænker på at købe en Klimax soloer hvis de falder samme 20% så er det jo mange penge men de er jo lige steget 10.000kr

Skriv privat besked for besøg men det kan først blive on et par uger måske jeg kan komme forbi når projektoren er på plads

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes