Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
Hej Igen.
Gik og troede at min lille receiver, Denon AVR-1802 (5 x 80W) kunne trække et par Dali 850, men det er åbenbart ikke sagen. Er der nogle der har forslag til hvilke Front Højttalere jeg evt. så skal købe, må gerne være brugte. Lige nu bruger jeg er par gamle Dali 4B, som egentligt spiller overraskende godt (har ingen ide om hvor gamle de er?), men vil altid gerne have bedre lyd ?
Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 15
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
Da det gerne må være brugt er det ikke så stort (og min forstærker alligevel ikke kan trække de større højttalere), men omkring de 2000 kr for et sæt (2 stk), havde evt tænkt på nogle Dali ?
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
Hej Søren...
Du kunne jo også smide et stereo-effekttrin i røven af din Denon via pre-out udgangen, så din Denon kun skal trække center- og baghøjttalere... så bliver der effekt nok til fronterne...
mvh. Jan
__________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum