Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
Min reviever er ikke specielt strømstærk, specielt ikke i surroundt, hvilket vil sige at den har svært ved at spille højt, specielt med alle 5 tilsluttet, så jeg tænkte på om man med fordel kunne skrifte strømforsyningen ud med en kraftigere?
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
Hej Michael...
Hvis din receiver har pre-out udgange, kan du smide et stereo-effekttrin i røven af den til at trække dine fronthøjttalere, så skal receiveren kun trække center- og baghøjttalere...
mvh. Jan
__________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
Sendt: 28 Februar 2006 kl. 21:49 | IP-adresse registreret
hifijan skrev:
Hej Michael...
Hvis din receiver har pre-out udgange, kan du smide et stereo-effekttrin i røven af den til at trække dine fronthøjttalere, så skal receiveren kun trække center- og baghøjttalere...
mvh. Jan
Hej Jan
Det har du naturligvis ret i, at jeg bare kunne. Pt står den desværre på en måde så jeg ikke kan se om den har preout, men det må jeg lige finde ud af imorgen.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum