Jeg vil sige at deres service på alle andre områder dog har været fin!..
Jeg har også fuld tilfredshed med deres andre produkter ( forstærkere mm.)
LAD INGEN TVIVL STÅ TILBAGE OM DETTE!..
Mortens udmældelse her er måske nok lige lovlig skrap!.. men ok! såden er han!.. takes no crap!! og siger tingene lige ud og lidt til!!...
Og Lc. har da også gjort noget for at få maskinen til at fungere, det må man give dem!..
Men hver gang jeg skal sende den over koster det 250 - 300 kr. og jeg skal undvære den!! det er surt show!!
Ligeledes føler jeg at jeg siden jeg har købt den ikke har fået optimal udbytte af den det meste af tiden!.. hvilket ærger mig MEGET!! den bliver ældre for hver dag og udviklingen løber der ud af!.. om ikke så lang tid skulle jeg faktisk aligevel have udskiftet den!.. her inden for de næste to år, ( med noget nyere og mere tidssvarende / SACD og eller upsampling og eller hvad ved jeg?? og formodenligt i og omkring samme prisklasse 12 - 15000 kr.)
Men nu er den INTET!! værd som brugt, jeg regner ikke med at nogen vil løbe an på en sådan efter alt dette.. så nu står jeg på bar bund når ny køb skal fortages.. normalt plejer jeg at have en maskine nogle år 3 - max 5 og så sælge den lige under halv pris.. dette er her ganske utænkligt!!!!
Altså jeg skal ud og skaffe 5 - 6000 kr. yderligere foruden de 8 - 10000 kr. jeg skal skrabe sammen til en ny..
Det ærger mig grænseløst at tænke på!.. og gør at jeg må leve med denne maskine mindst 3 år endnu!!! og over halvdelen af tiden har den givet problemer ) og fortsætter med det ind til vidre)
Ganske iriterende og surt!!..
Så nu giver jeg Lc. endnu en chance for at vise at de lever op til det indtryk de ellers tidligere har giver mig!.. og får den maskine til at fungere ENGANG FOR ALLE!!!
Hvis dette er tilfældet skal jeg være den første til at fortælle om det og udbasunere det her inde!!...
Ret skal være ret!!..
Alt jeg vil have er hvad jeg betalte for for 2 år siden!!!!
En cd. maskine der fungere og spiller som forventet og udfra sælgers ( Lc. ) udsagn!! og det lige indtil den ifølge min opfattelse har udlevet sin tid ( 3 - 5 år max!)
( Nu er de to allerede gået!!!!!!!!)
Mvh.
Mike-J