| Forfatter |
|
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lige købt en fed cd, troede jeg da. med fru Mutter der spiller Mozart.
Men fornøjelsen bliver ødelagt af periodisk knitter
Har nogen mon et bud på, hvad der kunne være skyld i det? Er det noget magnetisk eller er cden en ommer?
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du prøvet med en anden skive?
Lyder måske somom det er en brændt cd, eller en cd med kopibeskyttelse... Og hvis det er en cd afspiller med en ekstra følsomt løbeværk, som mange finere afspillere har, så kan der let opstå sådanne problemer.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej det er et ganske lødigt eksemplar fra deutsche grammophon, Har
prøvet andre cder, og mener ikke at have bemærket det før. Min gamle
arcam plejer ikke at være så sart.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem ved noget? kan det blot være kopisikringen som micma18 nævner?
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 05 Marts 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan ikke umidelbart finde et sådan- men et lille felt med bogstaverne GIH2 ? nå ja og så er der et Universal logo.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis den har dette logo, så burde det være en garanti for at den virker:

Men der er åbenbart undtagelser...
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger


Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 18:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak Micma18
Ja det er lige præsis det den mangler. R..& Nøgler. Sikke noget hyf
at lave, prisen var der ikke noget i vejen med. Det gør det da en kende
vanskeligere, at handle cder i onlineshops.
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |