| Sendt: 06 Marts 2006 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle sammen,
Jeg har et problem med min Yamaha RX-V1500 surround forstærker. Den har hidtil virket upåklageligt, men i morges da jeg tændte den gik den ud igen efter 5-10 sekunder. Den har gjort det lige siden, og der når aldrig at komme lyd i højttalerne. Displayet lyser hvorefter den siger samme kliklyd som når man tænder og slukker, og herefter går den ud. Jeg ved ikke om det evt. kan være en sikring der er gået et sted!?
Nogen der har en ide til hvad der kan være galt?
På forhånd tak,
Morten!
|