| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 04:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej!
Jag undrar hur den står sig idag. Enligt vad jag förstått så ska deras standard DAC vara väldigt prisvärd och ge lite "high end" känsla. Hur står den sig dock mot den lite billigare Benchmark DAC1 som är väldigt omtyckt.
Ifall det är någon på forumet som har en OnTech DAC så får ni gärna berätta lite vad ni tycker om den och ni använder för övrig utrustning.
MVH
|