| Sendt: 07 Marts 2006 kl. 19:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan man bruge et lydkort med balancerede udgange sammen med en forstærker med ubalancerede indgange?
Jeg skal nemlig indenfor overskuelig fremtid investere i et nyt lydkort og da jeg kører meget af min lyd over anlægget har jeg brug for at finde ud af det her.
|