| Sendt: 08 Marts 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløjsa
Dette er da gode nyheder for os, der er lidt pjattet med NAD 
http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=306420
Prisen er dog temmelig høj... 
Håber artiklen er troværdig, da jeg har ventet på den DAB tuner længe.
Mæreligt jeg dog ikke kan finde noget på NAD's side :/ Måske er det en pressemeddelse?
|