Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 13:32   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LG M4200C-SAF vs. Samsung LE-40M51B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ministorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 17:10 | IP-adresse registreret  

Hejsa :)

Jeg er på udkig efter et godt TFT-TV og er faldet over LGs M4200C-SAF, som virker meget interessant. Tidligere har jeg været overbevist om at Samsungen var noget af det bedre - dog med det men at iflg. det jeg kan finde frem til understøtter det kun 1:1 PM på VGA porten?

Da jeg står og skal have det sat til en computer, og selvfølgelig foretrækker jeg det gøres vha. DVI-D porten er jeg blevet i tvivl... Er der nogen der ved om LG´s M4200C-SAF kan køre 1:1 på denne port, eller jeg også her er begrænset til at køre det via den normale D-SUB15 VGA port?

Eller om der er andre alternativer i samme størrelse (40-42" - men 37" kan også gå an) som kan klare dette på DVI-D porten...? Om muligt må det gerne være med en HDMI port så jeg samtidig kan sætte en eventuel DVD/andet med dette interface til så jeg ikke skal ligge og rode med diverse kabler hver gang der skal skiftes fra PC til eks. DVD afspiller?

Venligst Thomas - på udkig efter et godt TFT

Til top Vis ministorm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ministorm

ministorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret  

Nu har jeg undersøgt det lidt på LGs hjemmeside, og her står der at det understøtter 1360x768 i både VGA og DVI-D - dog ser det ud til det er en monitor (hvorfor 1:1 må være et must). Det betyder så vidt jeg kan finde frem til at der så ikke er nogen tuner indbygget, dog er det ikke et must for mig, men er der nogen der kan bekræfte dette?

zuluDK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005
Lokalitet: København
Sendt: 08 Marts 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret  

Det er kun en monitor. Den har ingen tuner.
Til top Vis zuluDK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zuluDK

ministorm
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 08 Marts 2006 kl. 21:13 | IP-adresse registreret  

Okay, jeg syntes som sådan ret godt om monitoren som sådan, desværre uden mulighed for at komme til at se denne... Men er der slet ikke nogen der har prøvet den eller set den i funktion?

For selvom det ikke er et decideret must der er tuner i skærmen (og jeg ser en del (!) DVD film), ville det jo være dejligt at have muligheden.  Her menes selvfølgelig at 1:1 for mig er prioriteret højt, men billedet er klar af højeste prioritet.

Men jeg er ikke "låst" til hverken LG eller Samsung´en, så ethvert input er dejligt, da jeg trods mine snart 25 år ikke har haft et TV endnu, og en gammel Samsung 191T er ved at være lidt sløv og lidt lille at se mine DVDere på

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes