| Sendt: 11 Marts 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en X779ES som jeg er ovenud tilfreds med, et stykke solid mekanik der bare spiller kanon  . Når og hvis jeg bliver træt af den smider jeg en DAC på den (eller sender den til Swoboda for modificering) og så snupper den lige en 5-10 år mere, den virker ganske uopslidelig  . Min er ganske fri for den ellers letgenkendelige "Sony-lyd" med en lidt hård top og en plastisk mellemtone som jeg syntes 500-serien bærer noget præg af __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|