| Forfatter |
|
Usse Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 697
|
| Sendt: 09 Marts 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Synes de ser fantastiske ud til prisen, og der findes da en del brugt, men er de virkelig noget værd mht. lyden ?
Synes gulvhøjttalerne ser forrygende godt ud, med det buede kabinet..
Skal nemlig til at indkøbe højttalere til snurround, men starter med fronterne..
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 08:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken type enheder sætter der i suite serien, kunne jo godt være det var de samme basenheder, som i concept serien.. ? I er meget villige til at skrive, det skader ikke.. :-)
__________________ Everything should be made as simple as possible, but not simpler
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt den nyeste version, en 1.7 som er den lille version, og den spiller med en behagelig varm diskant, med gode detaljer, mellemtone husker jeg desværre ikke så godt, men den var så vidt jeg husker også meget varm og behagelig, dog knap så detaljeret. Bassen var god taget i betragtning af de små enheder. Så jeg synes klart de er værd at se nærmere på.
Om det er de samme enheder der sidder i Suite som i Concept er meget utænkeligt da Suite serien er noget dyrer, og det er jo pga. bedre dele, så som enheder, delefilter, og kabinettet som du selv er inde på. Den buede form skulle gøre kabinettet mere stift, så det spiller mindre med (altså "rynger")
Håber det hjalp dig lidt.
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
|
Jeg har hørt den nyeste version, en 1.7 som er den lille version, og den spiller med en behagelig varm diskant, med gode detaljer, mellemtone husker jeg desværre ikke så godt, men den var så vidt jeg husker også meget varm og behagelig, dog knap så detaljeret. Bassen var god taget i betragtning af de små enheder. Så jeg synes klart de er værd at se nærmere på.
Om det er de samme enheder der sidder i Suite som i Concept er meget utænkeligt da Suite serien er noget dyrer, og det er jo pga. bedre dele, så som enheder, delefilter, og kabinettet som du selv er inde på. Den buede form skulle gøre kabinettet mere stift, så det spiller mindre med (altså "rynger")
Håber det hjalp dig lidt.
|
|
|
Jeg har snakket med en fyr om netop dette på et tidspunkt som skulle være meget inde i Dali og nej, det er ikke samme enheder. Som han udtrygte det, så var det en "storbror" altså en forbedring af de andre der sidder i dem. Om det er rigtig skal jeg ikke kunne sige, eller om det er nogle helt andre, men det var bare hvad han fortalte dengang.
Michael
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 15:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange tak for jeres svar... Jeg studsede lige over den game suite serie, rettere sagt suite 1.5, 2.5, hvilken forskel er der her sammenlignet med den nye..
Har nemlig set et brugt komplet surround sæt, med 2 x suite 2.5, suite center, 2 x suite sb = 5.500,- kr.
|
| Til top |
|
| |
MichaelWB Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2993
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Suite 2.5 (og 1.5 og 3.5) er den oprindelige Suite serie og har IKKE det buede kabinet du taler om, det er faktisk sekskantet. Suite med det buede kabinet er New Suite. __________________ Parasound-Micromega-Royd-SVS-Panasonic-PS3
Se hvad der gemmer sig i Pejsestuen
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2006 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er godt klar over at de er sekskantede, men synes da også de er flotte.. Nu tænker jeg mere på lyddelen sammenlignet med den nye serie....
|
| Til top |
|
| |
Munken Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 209
|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
New Suite er den gamle LANGT overlegen.
Mit foreslag er at glemme alt om de gamle, og så kikke nærmere på 2,8 eren
|
| Til top |
|
| |
Usse Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Marts 2006 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok tak for svaret, hvad med Dali suite 1.7, har fået et tilbud til 3800,- kr. er det en ok pris.. ?
|
| Til top |
|
| |