| Forfatter |
|
MFalck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hjælp mig med at vælge et nyt mini stereoanlæg i god kvalitet.
Jeg står i den situation, at det ikke længere er mig alene, der bestemmer hvordan stereoanlægget og højttalerne i huset skal se ud. Min kæreste vil også gerne have indflydelse på hvordan stuen skal indrettes mv. Efter 8 år må jeg erkende at have tabt kampen.
Lige nu har jeg en Harman/Kardon HK670 forst. en Kenwood DP7090 cdafspiller, System Audio 930 højt. med Qed mk2 biwire højt.kabler.
Jeg går med tanke om at skifte mit anlæg ud med et minianlæg i super top klasse, eller skal jeg sige -så langt man kan komme for ca. 6-8000 kr. eksklusiv højttalere og kabler.
Er der nogle der kan komme med nogle bud på hvilke minianlæg der er gode og hvad der kan anbefales.
Mange tak.
Nu håber jeg, at jeg er kommet i det rette forum-emne...
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9424
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det må være brugt kan du kigge efter Cyrus's kombinerede forforstærker og CD-afspiller. Denne kan du så kombinere med en af deres forstærkere eller et par aktive højttalere.
Højttalerne kunne evt. være de nye Dali Helicon indbygningshøjttalere.
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?
Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.
Hifi klubben har også nogle gode bud link
Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet 
|
| Til top |
|
| |
MFalck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kjeldsen skrev:
|
Hvis det må være brugt kan du kigge efter Cyrus's kombinerede forforstærker og CD-afspiller. Denne kan du så kombinere med en af deres forstærkere eller et par aktive højttalere.
Højttalerne kunne evt. være de nye Dali Helicon indbygningshøjttalere.
|
|
|
Jeg har overvejet at købe brugt og kender skam også Cyrus produkter, men har altid været bange for at købe brugt hifi. Men det er da helt klart til at overveje. Det lyder også som en god idé med komb. forforstærker og cdafspiller. Det vil jeg kigge nærmere på.
|
| Til top |
|
| |
MFalck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Erik D skrev:
|
Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?
Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.
Hifi klubben har også nogle gode bud link
Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet 
|
|
|
Audio Pro stereo one, vil jeg helt klart vil kigge nærmere på. Arcam og Primare er stadig på min ønskeliste og har været det i mange år. Pengene mangler bare for tiden til den slags super lækre hifi. Hvis du eller andre kan anbefale Audio Pro Stereo One, så skal jeg helt klart ind og lytte på det. Tak for hjælpen.
|
| Til top |
|
| |
Erik D Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 786
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
MFalck skrev:
Erik D skrev:
|
Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?
Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.
Hifi klubben har også nogle gode bud link
Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet 
|
|
|
Audio Pro stereo one, vil jeg helt klart vil kigge nærmere på. Arcam og Primare er stadig på min ønskeliste og har været det i mange år. Pengene mangler bare for tiden til den slags super lækre hifi. Hvis du eller andre kan anbefale Audio Pro Stereo One, så skal jeg helt klart ind og lytte på det. Tak for hjælpen.
|
|
|
Jeg har ikke selv hørt Audio Pro anlægget, men da det jo er dine ører der afgør sagen, er det bare med at komme af sted 
|
| Til top |
|
| |
wildstyle Udelukket fra forum

Bruger siden: 04 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 2249
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du bor omkring Kbh området, så kig forbi hos www.danstv.dkDe har AudioPro Stereo One på tilbud til 6.999 kr.  Så sparer du en tusse i forhold til nbradio. Mvh.
|
| Til top |
|
| |
MFalck Forum Bruger


Bruger siden: 10 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 6
|
| Sendt: 10 Marts 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
wildstyle skrev:
Hvis du bor omkring Kbh området, så kig forbi hos www.danstv.dk
De har AudioPro Stereo One på tilbud til 6.999 kr. 
Så sparer du en tusse i forhold til nbradio.
Mvh. |
|
|
Super lækkert. Jeg har nu læst hvad der kan læses om Audio Pro Stereo One på nettet og vil helt sikkert tage hen og lytte på det. Hvis der er andre, som har lige så gode forslag, er jeg stadig åben for flere bud på gode mini anlæg i prisklassen 5-8000 kr
|
| Til top |
|
| |