Tilbage til HIFI4ALL.DK 27. juni 2026 | 03:38   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Hjælp til at vælge mini steroanlæg (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
MFalck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:30 | IP-adresse registreret  

Hjælp mig med at vælge et nyt mini stereoanlæg i god kvalitet.

Jeg står i den situation, at det ikke længere er mig alene, der bestemmer hvordan stereoanlægget og højttalerne i huset skal se ud. Min kæreste vil også gerne have indflydelse på hvordan stuen skal indrettes mv. Efter 8 år må jeg erkende at have tabt kampen.

Lige nu har jeg en Harman/Kardon HK670 forst. en Kenwood DP7090 cdafspiller, System Audio 930 højt. med Qed mk2 biwire højt.kabler.

Jeg går med tanke om at skifte mit anlæg ud med et minianlæg i super top klasse, eller skal jeg sige -så langt man kan komme for ca. 6-8000 kr. eksklusiv højttalere og kabler.

Er der nogle der kan komme med nogle bud på hvilke minianlæg der er gode og hvad der kan anbefales.

Mange tak.

Nu håber jeg, at jeg er kommet i det rette forum-emne...

Til top Vis MFalck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MFalck
 
Kjeldsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Maj 2003
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 9424
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:47 | IP-adresse registreret  

Hvis det må være brugt kan du kigge efter Cyrus's kombinerede forforstærker og CD-afspiller. Denne kan du så kombinere med en af deres forstærkere eller et par aktive højttalere.

Højttalerne kunne evt. være de nye Dali Helicon indbygningshøjttalere.

Til top Vis Kjeldsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kjeldsen
 
Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 786
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 12:57 | IP-adresse registreret  

Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?

Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo  og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.

Hifi klubben har også nogle gode bud link

Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted
 
MFalck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Kjeldsen skrev:

Hvis det må være brugt kan du kigge efter Cyrus's kombinerede forforstærker og CD-afspiller. Denne kan du så kombinere med en af deres forstærkere eller et par aktive højttalere.

Højttalerne kunne evt. være de nye Dali Helicon indbygningshøjttalere.

 

Jeg har overvejet at købe brugt og kender skam også Cyrus produkter, men har altid været bange for at købe brugt hifi. Men det er da helt klart til at overveje. Det lyder også som en god idé med komb. forforstærker og cdafspiller. Det vil jeg kigge nærmere på.

 

Til top Vis MFalck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MFalck
 
MFalck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Erik D skrev:

Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?

Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo  og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.

Hifi klubben har også nogle gode bud link

Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet

 

Audio Pro stereo one, vil jeg helt klart vil kigge nærmere på. Arcam og Primare er stadig på min ønskeliste og har været det i mange år. Pengene mangler bare for tiden til den slags super lækre hifi. Hvis du eller andre kan anbefale Audio Pro Stereo One, så skal jeg helt klart ind og lytte på det. Tak for hjælpen.

Til top Vis MFalck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MFalck
 
Erik D
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline
Indlæg: 786
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

MFalck skrev:
Erik D skrev:

Audio Pro Stereo One kunne måske være noget for dig ?

Der findes efterhånden en del interessante "mini-anlæg" i rigtig god kvalitet, men så skal du spare lidt mere sammen. Arcam Solo  og Primare CDI10 er eksempler på dette, men priserne er også noget højere.

Hifi klubben har også nogle gode bud link

Håber det gav lidt inspiration til jagten - husk at poste billeder af indkøbet

 

Audio Pro stereo one, vil jeg helt klart vil kigge nærmere på. Arcam og Primare er stadig på min ønskeliste og har været det i mange år. Pengene mangler bare for tiden til den slags super lækre hifi. Hvis du eller andre kan anbefale Audio Pro Stereo One, så skal jeg helt klart ind og lytte på det. Tak for hjælpen.

Jeg har ikke selv hørt Audio Pro anlægget, men da det jo er dine ører der afgør sagen, er det bare med at komme af sted

Til top Vis Erik D's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Erik D Besøg Erik D's Websted
 
wildstyle
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum


Bruger siden: 04 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 2249
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 14:37 | IP-adresse registreret  

Hvis du bor omkring Kbh området, så kig forbi hos www.danstv.dk

De har AudioPro Stereo One på tilbud til 6.999 kr.

Så sparer du en tusse i forhold til nbradio.

Mvh.
Til top Vis wildstyle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wildstyle
 
MFalck
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 10 Marts 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 6
Sendt: 10 Marts 2006 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

wildstyle skrev:
Hvis du bor omkring Kbh området, så kig forbi hos www.danstv.dk

De har AudioPro Stereo One på tilbud til 6.999 kr.

Så sparer du en tusse i forhold til nbradio.

Mvh.

 

Super lækkert. Jeg har nu læst hvad der kan læses om Audio Pro Stereo One på nettet og vil helt sikkert tage hen og lytte på det. Hvis der er andre, som har lige så gode forslag, er jeg stadig åben for flere bud på gode mini anlæg i prisklassen 5-8000 kr

Til top Vis MFalck's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MFalck
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes